اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نباید پیشکسوتان جهاد و شهادت به فراموشی سپرده شوند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید یک کار ماندگار در استان رقم بزنیم قدردانی از خدمات پیشکسوتان جهاد و شهادت و بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را یک ضرورت دانست.

نباید پیشکسوتان جهاد و شهادت به فراموشی سپرده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مجمع بازنشستگان عرصه دفاع مقدس، قدردانی از خدمات پیشکسوتان جهاد و شهادت را یک اولویت دانست و اظهار کرد: نباید بگذاریم مشکلات موجود باعث شود تا پیشکسوتان و بزرگان ما در عرصه دفاع مقدس فراموش شوند.

وی سرکشی از مدافعان کشور را از نظر کمی و کیفی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی شود در یک بازه زمانی نزدیک به هفته دفاع مقدس فضای استان را به سمت پیشکسوتان سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید با استفاده از صدا و سیما، رسانه‌ها، ائمه جمعه و جماعات ذهن جامعه را با خدمات و ایثار این افراد آشنا کرده و این موضوع تبدیل به مساله اول استان شود.

وی با بیان اینکه اگر تمام مراکز استان یک محتواهای خاص را بیان کنند، آن موضوع بهتر و راحت‌تر به گفتمان و فرهنگ در جامعه تبدیل می‌شود افزود: در سیره اهل بیت(ع) بر قدردانی از اقشار پیشکسوت تاکید شده ما نیز وظیفه داریم در این مسیر قدم برداریم.

شعبانی با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید یک کار ماندگار در استان رقم بزنیم بیان کرد: در کنار نیروهای مسلح و فعال در عرصه دفاع مقدس، از ظرفیت گروه‌های مردمی مانند بسیج نیز استفاده کرد.

وی اظهار کرد: می‌توان با سرکشی از تمام افرادی که وابستگی به نهادی ندارند و در صحنه دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، از آن‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول