اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

کرونا 2 جشنواره اصلی دانشجویی رویش و حرکت را مجازی کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آخرین وضعیت 2 جشنواره اصلی دانشجویی حرکت و رویش در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

کرونا 2 جشنواره اصلی دانشجویی رویش و حرکت را مجازی کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در یک نشست خبری که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد به تشریح برنامه های مرتبط با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت و هشتمین جشنواره ملی رویش پرداخت. 

*۱۵۰۰ اثر به جشنواره برکت ارسال شد

غفاری با اشاره به آخرین وضعیت دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت، گفت: ۱۵۰۰ آثار به جشنواره برکت ارسال شده است.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ۳۰ هزار دانشجو از کشورهای مختلف برای شرکت در جشنواره ثبت نام کردند و ۱۶۵ اثر از ۱۲۷ کشور انتخاب شده است.

وی مشارکت دانشجویان رشته های فنی مهندسی در این جشنواره را ۳۳ درصد، دانشجویان رشته های علوم پایه ۱۵ درصد، دانشجویان رشته هایکشاورزی ۱۷ درصد و هنر و معماری ۸ درصد را اعلام کرد.

*۱۶ هزار و ۴۰۰ فعالیت در جشنواره رویش ثبت شد

غفاری همچنین آخرین وضعیت هشتمین جشنواره ملی رویش، گفت: قرار بود اختتامیه هشتیمن جشنواره رویش کانون های دانشجویی ۲۷ خرداد باشد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور این امکان فراهم نشد و در نتیجه جشنواره حرمت هم مانند جشنواره رویش مجازی برگزار شود.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ۵ هزار و ۴۰۰ کانون دانشجویی در این جشنواره شرکت کردند و ۱۶ هزار و ۴۰۰ فعالیت ثبت شده است و ۴ کارگاه هم در این جشنواره برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره ملی رویش انعکاسی از فعالیت‌ های کانون‌های دانشگاهی است که اختتامیه آن ۲۷ مرداد ماه در دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود.

وی گفت: تعداد فعالیت ثبت شده در این دوره از جشنواره در قیاس با جشنواره‌ های قبلی از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و یکی از ۴ کارگاه این جشنواره هم درباره مسئولیت‌ های اجتماعی در فضای دانشجویی و حوزه تئاتر دانشجویی است.

آئین افتتاح جشنواره بین ‌المللی حرکت ۱۹ مردادماه و اختتامیه آن ۲۱ مردادماه با برگزاری نمایشگاه در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول