اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معاونان وزیر آموزش و پرورش در رسانه‌ها/ «حسینی» در خبرگزاری فارس

سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از خبرگزاری فارس بازدید کرد و روز خبرنگار را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

معاونان وزیر آموزش و پرورش در رسانه‌ها/ «حسینی» در خبرگزاری فارس

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کرونا چند ماهی است که نه تنها در کشور ما بلکه در جهان، جا خوش کرده است و این موضوع روابط اجتماعی و شغلی را تحت تأثیر قرار داده است.

در این مدت، خبرنگاری از جمله شغل‌هایی است که زیاد نمی‌توان روی دورکاری‌اش حساب کرد چرا که خبرنگار باید برای پیگیری و انعکاس موضوعات در صحنه حضور داشته باشد به عنوان مثال انعکاس تلاش و سختی‌های کار مدافعان سلامت توسط خبرنگاران با حضور در مراکز درمانی محقق شد.

وزارت آموزش و پرورش هم امسال تصمیم گرفت که برای تقدیر از خبرنگاران، برنامه جدیدی را تدارک ببیند و این شد که معاونانو مدایران کل‌ وزارت آموزش و پرورش بر اساس قرعه‌کشی به یک رسانه رفتند و به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش، روز خبرنگار را به خبرنگاران رسانه‌ها تبریک گفتند.

سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی هم به خبرگزاری فارس آمد؛ وی در دیدار با عباس درویش توانگر قائم‌مقام خبرگزاری فارس گفت: نظام آموزش و پرورش از هر دستگاه دیگری بیشتر به اجتماعی شدن نیاز دارد.

وی افزود: امر سلامت، امنیت و تعلیم و تربیت اساساً باید اجتماعی شود که پایداری پیدا کنند و در این راستا خبرنگاران و رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در گفتمان‌سازی، جلب مشارکت و رویکرد اجتماعی شدن دارند.

حسینی ادامه داد: آموزش و پرورش در بین همه این دستگاه‌ها، وسیع‌ترین و منسجم‌ترین دستگاهی است که رابطه حاکمیت را با مردم برقرار می‌کند.

وی افزود: ما در آموزش و پرورش استثنایی، 12 استراتژی و راهبرد را پیش‌بینی کردیم که یکی از آنها اجتماعی شدن سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

در این دیدار، معاون وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش لوح تقدیر و همچنین تابلوی نقاشی اثر دانش‌آموز هنرمند استثنایی تقدیمی از سازمان آموزش و پرورش استثنایی را به خبرنگار فارس اهدا کرد.

حسینی همچنین در تحریریه‌ خبرگزاری فارس حضور پیدا کرد و این روز را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول