اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله کرمان معرفی شد

طی مراسمی، حجت‌الله پاداش به‌عنوان مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله کرمان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی نظری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: در دهه ولایت و امامت فاز اول مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، فاز دوم دهه اول محرم و فاز سوم دهه آخر ماه صفر را با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دیگر در دستور کار خود قرار دادیم و فردا نخستین روز رزمایش در استان را داریم.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: بحث کمک‌های مومنانه و امیدبخش در جامعه علیه هدف کوتاه مدت آمریکا برای سیاه‌نمایی است و بحث‌های هسته‌ای، علمی، موشکی و ... ما را آمریکا هر روزه زیر سوال می‌برد که برای جلوگیری از پیشرفت ما است و این نیز از اهداف میان مدت آمریکا است.

وی ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی معاند که اخیرا با هم متحد شدند تا القا کنند، ایران قادر به اداره کشور نیست و به همین دلیل با فشار اقتصادی در پی ناامیدی مردم و در نهایت از بین بردن نظام جمهوری اسلامی هستند در صورتی که یکی از مولفه‌های خدمت ما، مردم هستند که همواره در تمام صحنه‌ها حضور داشتند.

نظری تصریح کرد: نقشه راه کشور همین سخنان مقام معظم رهبری است که از تمام مدیران درخواست می‌شود آنها را مطالعه و به آن عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: کرمان به‌عنوان زادگاه حاج قاسم سلیمانی و جایی که لشکر ثارالله از آن شکل گرفت، باید نمود مکتب ایشان شود و به عنوان الگو در کشور باشیم که نیازمند همکاری تمام مدیران است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برای سالگرد  از میدان آزادی به عنوان محل آغاز تشییع ایشان تا بهشت زهرا برنامه داریم و در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای اقامت راهیان بهشت مقاومت هستیم و به همین منظور شورای برنامه‌ریزی متشکل از نماینده‌های دولت، امام جمعه، خانواده ایشان و ... تشکیل شده است و اکنون در حال طراحی و نصب المان‌های مختلف شهدا در سطح شهر هستیم که می‌طلبد، همکاری لازم در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش فارس، در این آیین از خدمات جواد جلالی تقدیر و حجت‌الله پاداش به‌عنوان مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول