اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

استقبال مطلوب مخاطبان از طرح مجازی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان

طرح ایلاف ویژه حفظ قرآن در تابستان درحالی امسال کار خود را آغاز کرد که در اولین تجربه برگزاری با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد و تعداد هزار و ۸۲۷ نفر در این طرح نام‌نویسی کردند.

استقبال مطلوب مخاطبان از طرح مجازی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس طرح ایلاف درحالی امسال کار خود را آغاز کرد که در اولین تجربه برگزاری با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد و تعداد هزار و ۸۲۷ نفر در این طرح نام‌نویسی کردند.

طرح قرآنی ایلاف به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان امسال برای اولین بار و به صورت مجازی در سطح شعب بیت الاحزان و دیگر موسسات قرآنی راه‌اندازی شد.

این طرح ویژه حفظ یک جزء قرآن کریم در ایام فراغت تابستان است که باتوجه به شیوع کرونا به صورت مجازی و در سطح کشور برگزار می‌شود. البته ابتدا قرار بود طرح به صورت حضوری برگزار شود که در ادامه مجازی شد. همچنین طرح در بستر فضای مجازی و در قالب تماس تلفنی و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش فارس مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) مبتکر طرح‌های نوین حفظ قرآن در کشور است که اولین مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کشور توسط این مؤسسه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول