اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

قدردانی حجت‌الاسلام طائب از اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری جمشید شارمهد

رئیس سازمان اطلاعات سپاه از اقدام مقتدرانه وزارت اطلاعات در دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریست تندر قدردانی کرد.

قدردانی حجت‌الاسلام طائب از اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری جمشید شارمهد

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین طائب»، رئیس سازمان اطلاعات سپاه صبح امروز (سه‌شنبه چهاردهم  مرداد) در حاشیه نشست مسئولین این سازمان از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات در ضربه به انجمن موسوم به پادشاهی ایران و دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر تقدیر و تشکر کرد و آن را نشانه اقتدار و صلابت جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی در صیانت از امنیت پایدار کشور، تاکید کرد: تلاش همه ما ایجاد امنیت همه جانبه برای مردم و ایران عزیز است و همواره خدای بزرگ را شاکریم که در این راه مقدس، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج)  رایاری کرده است.

جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می کرد، در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینه سیدالشهدای شیراز که در آن  ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند ، را طراحی و مسولیت آن را بر عهده گرفته بود.

گروه تروریستی تندر در سال های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ از جمله منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن در حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی را داشت که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول