اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تلاش برای تدوین برنامه اقدام مشترک شهرداری تهران و برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد

در جلسه‌ای میان معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران راهکارهای ارتقای همکاری مدیریت شهری پایتخت با برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد(UNDP) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تلاش برای تدوین برنامه اقدام مشترک شهرداری تهران و برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، در نشستی که با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد، راهکارهای ارتقای همکاری مدیریت شهری پایتخت با برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد(UNDP) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست که جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز حضور داشتند، موضوع ساماندهی و احیای رودخانه‌های پایتخت با تاکید بر احیای روددره فرحزاد به مثابه یک طرح آزمایشی، به عنوان یکی از اولویت های مهم شهرداری تهران در حوزه همکاری با برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد مطرح شد و لزوم پیشبرد مسائل زیست محیطی، اجتماعی و سرمایه گذاری طرح ساماندهی روددره فرحزاد در قالب این همکاری مشترک مورد تاکید قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی سخنانی در این نشست ضمن معرفی شرکت خاکریزآب به عنوان متولی توسعه همکاری های عمرانی شهرداری تهران با برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد، خواستار تهیه برنامه اقدام مشترک مدیرت شهری با این نهاد بین المللی شد و از متولیان امر خواست تا این برنامه جامع ضمن دربرگرفتن تمام ظرفیت های همکاری ظرف 2 هفته آتی تدوین شود.

صبوری ضمن تشریح جزئیاتی از طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر پیاده و احداث مسیر دوچرخه، اجرای این طرح را تلاشی در جهت بهبود کیفیت زندگی در پایتخت و تغییر سبک زندگی شهروندان تهرانی به سمت انسان محوری ذکر و اضافه کرد: بهسازی معابر پیاده روی شهر تهران می تواند یکی به یکی از موضوعات جذاب و اثرگذار در حوزه همکاری های مدیریت شهری و برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد تبدیل شود.

گفتنی است برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد یکی از مجموعه سازمانهای تخصصی زیر نظر سازمان ملل متحد است که در سال 1966 با هدف توسعه کشورهای در حال توسعه تشکیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول