اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

سرلشکر باقری: با حمایت مرجعیت و تلاش سردار سلیمانی داعش نابود شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «پایان حکومت داعش و اقتدار جبهه مقاومت» با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس برگزار شد.

سرلشکر باقری: با حمایت مرجعیت و تلاش سردار سلیمانی داعش  نابود شد

به گزارش خبرنگار گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد و در این مراسم سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نمایشگاه پایان حکومت داعش و اقتدار جبهه مقاومت افتتاح شد.

این مراسم با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، امیر موسوی فرمانده کل ارتش و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

بخشی از این مراسم که تعداد دیگری از مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند، به بازدید از بخش‌های مختلف باغ‌موزه دفاع مقدس اختصاص داشت.

سردار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت: نمایشگاه و موزه ای که امروز افتتاح شد و ما به طور مختصر از آن بازدید کردیم بخش اندکی از تلاش های رزمندگان محور مقاومت و پشتیبانی های جمهوری اسلامی برای مقابله با دسیسه ها و اقدامات استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آنها و گروه های تروریستی که توسط استکبار جهانی ایجاد شد و مردم سوریه، عراق و مقدسات اسلامی را در این کشورها مورد هدف قرار داد.

وی بیان داشت: این ها نشان می دهد که چگونه دشمنان بشریت و دشمنان اسلام با ایجاد گروه های تروریستی و وحشی گری کامل تلاش کردند آزادی و امنیت ملت های منطقه را به خطر بیاندازند. مقدسات را مورد هتک حرمت قرار دهند و از هیچ گونه وحشی گری و قتل عام ابا نداشتند و امنیت و حاکمیت این کشورها به خطر اساسی افتاد.

 رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اگر ورود شهید سردار سلیمانی و همرزمانش که امر مستشاری را بر عهده گرفتند، نمی بود و همراهی و همدلی آنها با ملت و حاکمیت سوریه و عراق اتفاق نمی افتاد و حمایت و فتوای مرجعیت نمی بود الان حاکمیت آنها در دست داعش بود. اما آنچا اتفاق افتاد با هدایت مقام معظم رهبری و حمایت مرجعیت و تلاش سردار سلیمانی و همرزمانش گروه های داعش و مانند او نابود شدند. 

وی با بیان اینکه امنیت تا حدود زیادی به این کشورها بازگشته، ادامه داد: این موزه که امروز افتتاح شده است بخش اندکی از رشادت ها و اقدامات است و توصیه می کنم ملت ایران به این نمایشگاه بیایند و از افتخاراتی که آفریده شد بازدید کنند. 

باقری گفت: قطعا اگر این نبردها و این اتفاقات در کشورهای سوریه و عراق اتفاق نمی افتاد تروریست ها و حامیانشان بنا داشتند با تصرف این کشورها بلافاصله امنیت جمهوری اسلامی ایران را دچار مخاطرات اساسی کنند. آنچا در آن سرزمین ها انجام شد و دشمن را به شکست کشانید باعث شد ملت ما در آرامش کامل بتوانند مسئله توسعه و پیشرفت و آرامششان را داشته باشند. 

وی افزود: افتتاح این موزه مصادف شد با نبرد 33 روزه ملت بزرگ لبنان و حزب الله قهرمان با رژیم صهیونیستی که باز بخش هایی از این نبرد هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده. همچنین نبردهای فلسطین و نبردهای ضد اشغالگری و همچنین نبردهای افغانستان که دیدنش برای جوانان جذاب خواهد بود.

 رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص محتوای جلسه ای که در کنار این مراسم با حضور فرماندهان ارشد نظامی برگزار شده بود گفت: این جلسه امروز فرماندهان مرتبط با مسئله چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود و در آن تبادل نظر شد که چگونه با رعایت دقیق  و کامل تمام پروتکل های بهداشتی بتوانند عزیزان ما در سراسر کشور واقعیت دفاع مقدس را که جنگ بی نظیری بود نشان دهند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول