اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیگیری بازگشایی پادگان ارتش از وزیر دفاع

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بازگشایی پادگان ارتش از سوی نماینده مجلس زنجان از وزیر دفاع پیگیری شد و نگرانی‌های مردم در این باره نیز منتقل شده است.

پیگیری بازگشایی پادگان ارتش از وزیر دفاع

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بازگشایی پادگان ارتش یکی از پروژه‌های مهم شهر زنجان است که در واقع به اولویت شهرداری و شورا نیز تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نقش بازگشایی محور پادگان در کاهش ترافیک شهر گفت: این موضوع یکی از مطالبات مردم است که ما نیز پیگیر بازگشایی آن هستیم.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های متعددی در این باره انجام شده، اما تاکنون بازگشایی انجام نشده است، تصریح کرد: بر همین اساس مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی طبق جلسه با وزیر دفاع موضوع را انتقال داده و ابراز نگرانی مردم را اعلام کرده است.

راشاد با اشاره به اینکه تاخیر در این پروژه موجب ضرر میلیاردی به مجموعه شهری شده است، تصریح کرد: پروژه‌ای که می‌شد آن را با چند میلیارد تومان تمام کرد به 20 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش فارس، این طرح بصورت امانی- پیمانکاری اجرا و با اجرای این پروژه خیابان اول شهرک کارمندان به خیابان عاصم زنجانی متصل می‌شود و با تحقق این امر خدمات رسانی به نحو مطلوبی انجام خواهد گرفت.
مجری این پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است که در زمان کلنگ‌زنی قرار بود در طی هفت ماه این پروژه را تحویل شهرداری دهد.

بازگشایی محور پادگان خیابان غربی- شرقی پادگان، زنجان 25 تا 30 درصد بار ترافیکی بزرگراه 22 بهمن را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول