اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرداری سنندج از ایده‌های خلاقانه جوانان استقبال می‌‌کند

شهردار سنندج با بیان اینکه جوانان با روحیه خلاقانه می‌توانند بهترین راه‌کارها را برای حل مشکلات شهری و بازشدن مسیرهای تازه جهت ارتقاء زندگی شهری ارائه دهند، افزود: مجموعه شهرداری از ایده‌های خلاقانه جوانان این مرزبوم استقبال می‌‌کند.

شهرداری سنندج از ایده‌های خلاقانه جوانان استقبال می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حشمت‌اله صیدی قبل از ظهر امروز در نشست مشارکت اجتماعی و توسعه شهری که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌گیری از فکر و ایده‌های خلاقانه  جوانان در خصوص ایجاد شهری پیشرفته راه‌گشای برنامه مدیران و کمک کننده به توسعه شهری است.

وی با بیان اینکه جوانان با روحیه خلاقانه می‌توانند بهترین راه‌کارها را برای حل مشکلات شهری و بازشدن مسیرهای تازه جهت ارتقاء زندگی شهری ارائه دهند، افزود: مجموعه شهرداری از ایده‌های خلاقانه جوانان این مرزبوم استقبال می‌‌کند.

شهردار سنندج تصریح کرد: جذب ایده جوانان به فضای فرهنگی شهر جلوه‌ای جدید و در این راه کمک کننده است، به ‌تبع اولویت ما بهره جستن از ظرفیت جوانان است و قطعا بازتاب مطلوبی دارد.

صیدی با بیان اینکه شهرداری نهادی مردمی است افزود: امیدوارم امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری و مجمع جوانان سنندج صرفا در حد امضاء نباشد و این امر عملیاتی شود.

وی  به وضعیت کنونی شهرداری و فعالیت‌های عمرانی در سنندج گریزی زد و گفت: ما ابتدا  با بدهی فراوانی شهرداری را تحویل گرفتیم ولی امروز با حمایت مدیریت عالی استان بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه مرتفع شده است.

شهردار سنندج  با اشاره به پیشرفت مطلوب پیاده‌راه فردوسی افزود: برای ساخت و اتمام این پروژه که تاکنون رشد فیزیکی خوبی داشته است هیچ گونه دغدغه‌ای برای تامین اعتبار نداریم و همه سعی ما تلاش بر اتمام آن است.

انتهای پیام/2330/77

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول