اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

یک‌هزار و ۳۶۷ مورد سرقت در ۵ ماهه اول سال در ورامین / روز گذشته یک کیلو گرم شیشه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: از ابتدای سال سرقت‌های خشن در ورامین نداشتیم و از ابتدای سال ۹۹ تا دهم مرداد یک‌هزار و ۳۶۷ سارق دستگیر شده و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.

یک‌هزار و ۳۶۷ مورد سرقت در ۵ ماهه اول سال در ورامین / روز گذشته یک کیلو گرم شیشه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ  جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه همکار و همراه نیروی انتظامی شهرستان در رویدادهای مختلف هستند و خبرنگاران پیشگامان تولید امنیت هستند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در انعکاس مشکلات و کاستی‌های شهرستان نقش مهمی ایفا می‌کنند که این امر کمک حال پلیس بوده و در این مسیر کمک‌های شایانی انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: از ابتدای سال پاکسازی مناطق آلوده به جرم و حضور مجرمان در دستور کار قرار داشته و در این راه موفق عمل کردیم و کارنامه درخشانی در برقراری نظم و امنیت در چنده ماه اخیر در ناجای ورامین به دست آمده است.

بیرانوند بیان کرد: از ابتدای سال سرقت‌های خشن در ورامین نداشتیم و از ابتدای سال ۹۹ تا دهم مرداد ۱۳۶۷ سارق در ورامین دستگیر شده و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.

وی در ادامه این نشست گفت: با توجه به سرقت‌های انجام گرفته در ورامین در حوزه کشف سرقت‌ها ۲۲ درصد رشد داشتیم و آمار سرقت‌ها نسبت به سال گذشته نیز افزایش یافته است. 

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تأکید کرد: پلیس در  برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در ورامین با دستور فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران با قدرت ورود کرد و محله‌های آلوده را پاکسازی کرده و در طرح‌های مختلف که پلیس در شهرستان اجرا کرده ۲۲۴ نفر را دستگیر شدند که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها توزیع کننده مواد مخدر بودند.

بیرانوند تصریح کرد: با توجه به اقدامات پلیسی انجام شده در روز گذشته از یک توزیع کننده  مواد مخدر حدود یک کیلو شیشه توسط پلیس کشف و ضبط شد و فرد مجرم برای بررسی بیشتر تحویل دستگاه قضایی شد.

وی در خصوص درگیری و نزاع در ورامین بیان کرد: ورامین از شهرستان‌هایی است که گاهاً درگیری در آن انجام می‌گیرد و از ابتدای امسال ۲۱۴ مورد درگیری و نزاع فردی و ۳۰ فقره درگیری  و نزاع دسته جمعی در ورامین رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین یادآور شد: در درگیری‌های صورت گرفته ردپای اوباش سابقه‌دار هم در این نزاع‌ها دیده می‌شود که اکثر آن‌ها دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول