اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری ۷۴ برنامه همزمان با دهه ولایت در استان مرکزی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری ۷۴ برنامه در سطح بقاع متبرکه استان به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

برگزاری ۷۴ برنامه همزمان با دهه ولایت در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ۳۶ بقعه استان برنامه‌های دهه ولایت برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت 74 برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده که بخشی از این برنامه‌ها در حال اجرا بوده و بخشی دیگر نیز به مناسبت عید غدیر برگزار خواهند شد.

وی تصریح کرد: قرائت دعای عرفه در ۱۷ بقعه، برپایی نماز عید قربان در ۶ بقعه و جشن میلاد امام هادی (ع) در ۱۸ بقعه از جمله این برنامه‌ها است.

9 کاروان شادی همزمان با عید غدیر در شهرهای استان مرکزی به حرکت در می‌آید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد:  سخنرانی ۴۸ سخنران و ۵۱ مداح، برپایی 9 کاروان شادی شب و روز عید غدیر در شهرهای تفرش، آشتیان، دلیجان و سایر شهرستان‌ها بخشی از این برنامه‌ها است.

واحدی ادامه داد: تجلیل از ۳۹ خادم سادات، برگزاری مراسم عید قربان در ۱۱ بقعه، برگزاری ۷۴ مراسم در دهه ولایت، تهیه ۴۰۰۰ بسته جهت روحانیون و سادات و نیازمندان به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان، توزیع ۷۰۰۰ غذای گرم، قربانی یک گوساله و ۶ گوسفند و ۱۵۰ مرغ برای ۹۲۰ نفر و تهیه ۱۲ جهیزیه برای سادات و آزادی زندانیان از دیگر این برنامه‌ها بشمار می‌رود.

وی بیان کرد:  با توجه به شیوع کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری بخشی از برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی طراحی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تاکید کرد: دهه ولایت وامامت فرصتی برای تجدید عهد و بیعت با ولی و امام خویش، تبیین شخصیت امیرالمؤمنین (ع)، ترویج دین اسلام و اشاعه فرهنگ ناب شیعه و علوی است که باید از این فرصت به درستی بهره گرفت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول