اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۲۹ / شهید محمد شاه‌ سلطانى: اجازه تجاوز به حیثیت و شرافت هیچ مسلمانی را ندهید

شهید محمد شاه‌ سلطانى در وصیت‌نامه خود آورده است: هر کس به حرمت مسلمین جهان بخصوص ایران اسلامى تجاوز کند گردنش را بشکنید و از حیثیت و شرافت و ناموس مسلمان دفاع کنید.

۹۲۹ / شهید محمد شاه‌ سلطانى: اجازه تجاوز به حیثیت و شرافت هیچ مسلمانی را ندهید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمد شاه‌ سلطانى:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلو افى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با درود و سلام فراوان به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فدا و با احترام و عرض ادب به محضر مقدس بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران امام خمینى و درود خدا بر رسولش و بر آنانکه یارى‌کنندگان دین خدا و نایب بر حق او هستند.

این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران است و امام ما وعده پیروزى بر کفار را اداده است و می‌رود که لشگر اسلام همچون سیلى خروشان کاخ صدام را زیر و زبر کند و حکومت الله را در کشور عراق بنیان نهد.

من طبق وظیفه که هر مسلمان باید داشته باشد برای دفاع از دین مبین اسلام سلاح از دوش افتاده شهدا عالیقدر انقلاب اسلامى را برداشته و بر فرق جنایت پیشگان صدام بکوبم.

اى دوستان و آشنایان و اى کسانی که این وصیت‌نامه را به نحوى مورد مطالعه قرار مى‌دهید بر گردن تک تک شما اسلام حقى دارد که هر کس به  حرمت مسلمین جهان بخصوص ایران اسلامى تجاوز کند گردنش را بشکنید و از حیثیت و شرافت و ناموس مسلمان دفاع نمائید.

اى عزیزان و برادران اکنون انقلاب اسلامى به غیرت و خون شما احتیاج شدید دارد مبادا خداى ناخواسته پشت به جبهه‌ها کنید؛ شما باید به سوى جبهه ها بشتابید که جبهه دانشگاهى است که انسان را به سوى خدایش رهسپار مى‌کند.

اى ملت عزیز ایران همه جا پشتیبان و لایت فقیه باشید و امام عزیز این اسطوره مقاومت و شجاعت را تنها نگذارید.

پدر و مادر عزیزم تقاضا دارم این بنده حقیر به خون غلتیده صحراى کربلا را حلال کرده و اگر بعضى مواقع نافرمانى از بنده سر زده و وجدان شما را ناراحت کردم بسیار عذر می‌خواهم و تقاضا دارم مرا دعا کنید. ادامه دهنده راه شهدا باشید و دعا به جان امام عزیز و رزمندگان فراموش نشود.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول