اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

تجمع بیش از ۱۰ نفر در دانشگاه‌ها ممنوع شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طبق آخرین ابلاغیه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برگزاری برنامه ‌های عزاداری هیأت ‌ها و مراسم ماه محرم، تجمع بیش از ۱۰ نفر در دانشگاه‌ ها ممنوع است.

تجمع بیش از ۱۰ نفر در دانشگاه‌ها ممنوع شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست خبری غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت و هشتمین جشنواره ملی رویش امروز برگزار شد. 

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاران وضعیت برگزاری برنامه ‌های عزاداری هیأت ‌ها و مراسم ماه محرم در دانشگاه‌ ها را توضیح داد.

وی تاکید کرد: حضور دانشجویان در این مراسم ‌ها بستگی به نظر ستاد ملی کرونا دارد.

*تجمع بیش از ۱۰ نفر در دانشگاه‌ ها ممنوع است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: طبق آخرین ابلاغیه‌ ای که در این خصوص دریافت شده، تجمع بیش از ۱۰ نفر در دانشگاه‌ ها ممنوع است و اجتماعات تشکیلاتی قابل برگزاری نیست.

غفاری خاطر نشان کرد: وزارت علوم در برگزاری مراسم محرم و هر گونه برنامه جمعی در دانشگاه ها طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول