اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

نوبخت نماینده سابق رشت را به عنوان رئیس سازمان نقشه برداری منصوب کرد

با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، نماینده سابق مردم رشت در مجلس رئیس سازمان نقشه برداری شد.

نوبخت نماینده سابق رشت را به عنوان رئیس سازمان نقشه برداری منصوب کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رئیس سازمان نقشه برداری شد. این سازمان زیرمجموعه سازمان برنامه و بودجه بوده که با حکم محمدباقر نوبخت رئیس این سازمان باید منصوب شوند.

جعفرزاده که از سیاست مداران اصلاح طلبان است از ورود به مجلس یازدهم باز ماند و پیشتر حاشیه‌های متعددی از جمله در مورد مدرک تحصیلی وی وجود داشت. رضا جمشیدی عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان طی یک نامه سرگشاده به قانون‌گریزی جعفرزاده اعتراض کرده بود. وی در این نامه ضمن اشاره به قبولی و ادامه تحصیل جعفرزاده در مقطع دکترا، بدون شرکت در آزمون و بدون شرکت در مصاحبه، از یک سو و از سوی دیگر به انتقال غیرقانونی او از دانشگاه گیلان به دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعتراض کرد.

پیش از این مسعود شفیعی عهده دار این مسئولیت بود که برخی گمانه زنی ها از حضور وی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران یاد می کنند.

به گزارش فارس، پیشتر نیز نمایندگان جامانده مجلس اعم از ایرج ندیمی و کاظم دلخوش نمایندگان شهرهای مختلف استان گیلان با حکم نوبخت به عنوان مشاور سازمان برنامه و بودجه شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول