اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد ۴ اداره کل مستقل در حوزه راه و شهرسازی استان سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورت موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، چهار اداره کل مستقل در حوزه راه و شهرسازی در استان سمنان ایجاد خواهد شد.

ایجاد ۴ اداره کل مستقل در حوزه راه و شهرسازی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نعمت‌الله ترکی ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به ادغام دو وزارت خانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در سال ۱۳۹۰ گفت: ادغام این دو وزارتخانه با توجه به تفاوت حیطه فعالیت تخصصی آنها، مشکلاتی را از ابتدا ایجاد کرد که سبب شد هدف‌گذاری کامل اولیه محقق نشده و در نتیجه از آن تاریخ تاکنون چندین بار ساختار استانی و ملی این وزارتخانه تغییر کند.‌

وی اضافه کرد: با توجه به تفکیک‌ها و ادغام‌های انجام‌شده در وزارت راه و شهرسازی می‌توان چنین نتیجه گرفت که در حال حاضر تشکیلات ایجادشده در استان‌های کشور تقریباً وظایف دو اداره کل راه و شهرسازی و راهداری را به انجام می‌رسانند.‌

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: اصلاح ساختار سازمانی تشکیلات وزارت راه و شهرسازی هم در حیطه ملی و هم استانی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مدیران این وزارتخانه است.

ترکی بیان کرد: با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده با سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیشنهاد شده تا ادارات حوزه راه و شهرسازی در استان‌های کشور و به‌ویژه استان سمنان به‌صورت دو اداره کل مستقل در حوزه مسکن و شهرسازی و همچنین راهداری، حمل‌ونقل و لجستیک ایجاد شود که در این صورت تمامی اقدامات در حوزه ساخت، مرمت و نگهداری جاده‌ها در حیطه فعالیت ادارات راهداری، حمل‌ونقل و لجستیک خواهد بود. 

وی افزود: بدین منظور با کسب موافقت‌های اولیه از وزیر راه و شهرسازی، مکاتبات لازم با سازمان امور اداری و استخدامی کشور به انجام رسیده و امیدواریم با تصویب این طرح شاهد ایجاد مجموعاً چهار اداره کل مستقل در حوزه شرق و غرب استان سمنان باشیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشکلات مطرح‌شده از سوی استاندار و مدیران کل ادارات راه و شهرسازی استان سمنان اظهار امیدواری کرد با اختصاص بخشی از سه درصد سهم توازن به استان سمنان و پیگیری تخصیص‌های استانی شاهد گشایش در مشکلات استان باشیم.‌

ترکی عنوان کرد: جمع‌بندی جلسات انجام‌شده در استان و لیست کامل پروژه‌های استانی و ملی استان سمنان به وزیر راه و شهرسازی تقدیم و تصمیمات لازم بدین منظور انجام خواهد شد.

به گزارش فارس؛ در سال ۱۳۹۷ اداره کل راه و ترابری استان سمنان به دو اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره کل راه و شهرسازی شرق استان تفکیک شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول