اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازداشت 9 داعشی در کرکوک و بغداد

وزارت کشور عراق امروز از بازداشت 9 داعشی در استان‌های کرکوک و بغداد و اعتراف آن‌ها به مشارکت در عملیات‌های تروریستی علیه نیروهای امنیتی و غیر نظامیان خبر داد.

بازداشت 9 داعشی در کرکوک و بغداد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش اطلاعات وابسته به وزارت کشور عراق امروز سه‌شنبه از بازداشت نُه داعشی در دو استان کرکوک و بغداد خبر داد.

در بیانیه بخش اطلاعات وزارت کشور عراق آمده است: «در راستای تعقیب مستمر عناصر داعش و ریشه‌کنی این گروه تروریستی و منابع آن، نیروهای اطلاعاتی وزارت کشور نُه فرد منتسب به داعش را بازداشت کردند».

طبق گزارش وبگاه «السومریه نیوز»، پنج نفر از این بازداشتی‌ها در مناطق مختلف استان کرکوک و چهار نفر دیگر در دو منطقه الدوره و حی الجامعه در بغداد بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، بازداشت‌شدگان در تحقیقات اولیه به دست داشتن در عملیات‌های جنایتکارانه و چندین عملیات تروریستی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان اعتراف کردند و اظهارات آن‌ها برای تکمیل تحقیقات به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول