اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گتوند آغاز شد

هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان گتوند آغاز شد و در گام اول ۳۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان تقسیم شد.

هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گتوند آغاز شد

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، سرهنگ محمودی فرمانده سپاه ناحیه گتوند در حاشیه رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا کشور در شرایط حساسی قرار گرفت و نتوانستیم برنامه‌های دهه ولایت را در اجتماع و باحضور مردم برگزار کنیم و اکنون اکثر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار خواهند شد.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های ما بمناسبت عیدغدیر و عید قربان، رزمایش کمک‌ مومنانه و توزیع اطعام در روز عید غدیر است که از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه که توسط سپاه ناحیه گتوند همزمان در سراسر کشور با دیگر ناحیه‌ها برگزار شد، در شهرستان گتوند مواد غذایی و کمک‌های نقدی به ارزش یک میلیارد تومان جمع آوری و بین نیازمندان تقسیم شد.

هفتمین مرحله این رزمایش در سه رویداد مهم در روزهای دهه ولایت، عاشورا و اربعین حسینی برگزار و مواد غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود. در روز اول هفتمین مرحله این رزمایش که دیروز دوشنبه سیزدهم مردادماه آغاز شد ۳۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش سه میلیون ریال بین نیازمندان توزیع گردید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول