اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

روحانی از هر موقعیتی استفاده می‌کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی گفت: آقای روحانی از هر موقعیتی استفاده می‌کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند و به نحوی مقدمه‌چینی کند که انواع برچسب‌ها را بتواند نثار منتقدان کند.

روحانی از هر موقعیتی استفاده می‌کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند

علی کیان معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان امروز رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور باید متوجه این معنا باشد که هیچ جای سخنان رهبری در عید سعید قربان که به حق نقشه راه بی اثر کردن تحریم‌ها و عبور از آخرین توطئه دشمن یعنی همین تنگنای اقتصادی‌است به این معنا نبود که دولت پاسخگوی ضعفها و ناکارآمدی‌های خود نباشد.

وی افزود: با تعدد اینگونه سخن گفتن‌های رئیس جمهور هر ناظر منصفی به این نتیجه می‌رسد که آقای روحانی از هر موقعیتی استفاده می‌کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند و به نحوی مقدمه چینی کند که انواع برچسبها را بتواند نثار منتقدین کند.

کیان خطاب به رئیس‌جمهور تاکید کرد: چگونه از سخنان رهبر انقلاب برداشت کردید که جریان تحریفی که ایشان تبیین کردند به منتقدین دولت برمی‌گردد؟ کما اینکه ایشان بارها در همین سخنرانی به مقتضای جایگاه رفیع امامت امت به شما و عملکرد دولتتان انتقاد کردند؛ از جمله آنجا که از شرطی کردن اقتصاد گفتند، آنجا که از افسار گسیختگی نرخ ارز و پایین آمدن ارزش پول ملی گفتند و آنجا که گفتند: آقایان تلاش می‌کنند ولی پیشرفت قابل توجهی نداشته اند.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب صریحا از روند برجام تا اینستکس حرف می‌زنند و می‌گویند برجام برای صنعت هسته‌ای خسارات فراوان داشت و اروپاییها هم برای ما کار نکردند از ناکارآمدی چه کسی و کدام مجموعه حرف می‌زنند؟ 

کیان با بیان اینکه نباید بیانات رهبر انقلاب را تحریف کرد، افزود: آقای روحانی! چرا تحریف تبیین شده رهبری را تحریف می‌کنید؟ از خط تبیین شده رهبر انقلاب چگونه برداشت کردید که هرکس بگوید دولت ناکارامدی دارد، تحریف واقعیت کرده است و در خط دشمن است؟ 

وی گفت: آقای روحانی! پاسخ بدهید وضعیت امروز مسکن ماحصل مدیریت کیست؟  گرهی که در ازدواج جوانان افتاده حاصل عملکرد کیست؟ فضای مجازی کدام دولت اینقدر یَله و رهاست که هر انسان منصفی در این کشور نگران جوانان و خانواده‌هاست؟ اینکه فعالان اقتصادی هر شش ماه به شش ماه، شرطی می‌شوند و یا باید ببینند برجام چه می‌شود یا FATF یا اینستکس، حاصل مدیریت کیست؟ الان هم که جریان رسانه ای و مدیران متصل به شما دائم از رئیس جمهور شدن جو بایدن دموکرات در آمریکا می‌گویند و دوباره فعالان اقتصادی را معطل می‌کنند که شش ماه دیگر چه و چه می‌شود. چه کسی باید پاسخگوی این معطل ماندن چرخه اقتصاد باشد؟

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: آقای روحانی! افتضاح ارز 26 هزار تومانی و تورم 40 درصدی نتیجه کدام سیاست است؟ هدر رفتن 60 تن طلا در سال 97 در ماجرای پیش‌فروش سکه و برنگشتن بخش زیادی از دلارهای 4200 تومانی چه؟ حقوق‌های صدها میلیونی و اشرافیگری مدیران چطور؟ 

وی گفت: آیا دانشجوی مطالبه گر می‌تواند فریاد نزند و به خاطر اینکه جریان رسانه ای حامی شما به او برچسب نزنند داد دل این مردم سختی کشیده را نگوید؟  و صدای مردم را نرساند؟ اتفاقا این دانشجوی مطالبه گر می‌خواهد بگوید که ما، شما و سَلَف مرحوم حامی‌تان را به عنوان نشاندار جریان تحریف در داخل می‌دانیم ولی پشت سر رهبر انقلاب مخفی نمی‌شویم و اینگونه منتقدین را خفه نمی‌کنیم و به صراحت می‌گوییم که این تشخیص خود ما از سخنان ایشان است. باشد که ناظران منصف قضاوت کنند.

کیان افزود: سوال دیگر؛ جریان رسانه ای حامی چه کسی در این کشور سالهاست که می‌گوید باید در برابر آمریکا کوتاه آمد؟ حامیان چه کسی دائم می گویند آمریکای خوب داریم و آمریکای بد داریم؟ و چه کسی است که معنی مذاکره به سبک آمریکایی را یا نمی‌فهمد یا خود را به نفهمیدن می زند؟

این معاون سازمان بسیج دانشجویی در خاتمه گفت: آقای روحانی! بدانید که جریان دانشجویان انقلابی و مطالبه گر با حفظ همه مشخصات مطالبه گری خوب و انقلابی، دیگر فریب این ظاهرسازی‌ها و فضاسازی‌های شما و جریان های حامی تان را نخواهد خورد و تا تحقق دولت جوان حزب اللهی مردم را آگاه و شما مسئولین را پاسخگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول