اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

۳۷۲ فیلم در بخش «مدافعان سلامت» جشنواره مقاومت/ اکران آنلاین «میوه‌ها...» در دانشگاه تهران

تاکنون ۳۷۲ اثر از کشورهای آمریکا، برزیل، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، فرانسه،هند، ترکیه، عراق، اندونزی، مصر و نیجریه به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ارسال شده است.

۳۷۲ فیلم در بخش «مدافعان سلامت» جشنواره مقاومت/ اکران آنلاین «میوه‌ها...» در دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، بنابر اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، تاکنون ۳۷ کشور برای حضور در بخش «مدافعان سلامت» این دوره از جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

بر همین اساس، ۳۷۲ اثر از کشورهای آمریکا، برزیل، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، فرانسه، هند، ترکیه، عراق، اندونزی، مصر و نیجریه در قالب‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقد.س در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

 

 

* اکران آنلاین مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» در دانشگاه تهران

قسمت هشتم مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده‌اند» با موضوع مثلث طلایی توسعه کشاورزی در دانشگاه واخنینگن هلند؛ عصر روز چهارشنبه ۱۵ مرداد در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران اکران آنلاین خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی خانه مستند؛ مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده‌اند» از ابتدای تیرماه در سایت‌های آنلاین نمایش فیلم قرار گرفته که با استقبال مخاطبان روبرو شده و به سبب اهمیت موضوع آن به دعوت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور حسام الدین آشنا، عباسعلی زالی و نمایندگان وزارت علوم و سازمان محیط زیست مراسم رونمایی آن در این مرکز برگزار شد و قرار است با توجه به اینکه قسمت هشتم آن به موضوع موضوع مثلث طلایی توسعه کشاورزی در دانشگاه واخنینگن هلند می‌پردازد، عصر روز چهارشنبه 15 به میزبانی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران اکران آنلاین شود.

برای شرکت در این اکران، از 4 هزار دانشجوی کشاورزی بصورت مجازی دعوت شده تا ضمن تماشای مستند «میوه ها روی درخت مانده‌اند» در جلسه پرسش و پاسخ پس از اکران نیز با حضور اساتید برجسته کشاورزی ایران حضور داشته باشند.

همچنین برای حضور در این اکران آنلاین، از نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و معاونان وزارت جهاد کشاورزی دعوت به عمل آمده است.

این مراسم راس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۵ مرداد از طریق کانال خانه مستند در سایت آپارات به نشانی https://www.aparat.com/khane_mostanad/live پخش زنده خواهد شد.

براساس این گزارش، مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» نخستین مستندی است به بررسی تحلیلی صنعت کشاورزی در محورهای تولید،عرضه،صادرات،واردات،قاچاق،دلالیسم و مدیریت کشاورزی در ایران و همچنین ارائه راهکار در هرکدام از بخش‌‌ها می‌پردازد که در 8 قسمت 25 دقیقه‌ای آماده نمایش شده است.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی تولید شده در ‌خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از روز سه‌شنبه 24 تیرماه بصورت همزمان در سایت‌های نمایش آنلاین فیلم عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول