اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احداث شهرک نمایشگاهی مبل و منبت ملایر

رئیس هیات مدیره بازار بزرگ مبل ملایر گفت: شهرک نمایشگاهی تفریحی، توریستی و تجاری مبل و منبت ملایر با عنوان نگین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ۱۸ هکتار احداث می‌شود.

احداث شهرک نمایشگاهی مبل و منبت ملایر

یدالله کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به مشکلات واحدهای مبل و منبت این شهرستان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و کاهش حضور فیزیکی مردم و مسافران کسب و کار این حوزه نیز با مشکلاتی مواجه شده است.

وی گرانی مواد اولیه را نیز از دیگر مشکلات این حوزه دانست و گفت: پرداخت تسهیلات مربوط به آسیب‌دیدگان کرونا به واحدها در حال انجام است اما مشکلات همچنان وجود دارد.

رئیس هیات مدیره بازار بزرگ مبل  ملایر  در ادامه با اشاره به ساخت شهرک نمایشگاهی تفریحی، توریستی و تجاری مبل و منبت ملایر با عنوان نگین غرب گفت: این شهرک با سرمایه گذاری بخش خصوصی در 18 هکتار زمین احداث می شود.

وی با بیان اینکه جانمایی این شهرک انجام شده و  سرمایه گذار آن نیز مشخص شده است  گفت: طرح در حال آماده‌سازی است که امیدواریم هر چه سریعتر با انجام کارهای کارشناسی امسال شاهد اجرایی شدن طرح باشیم.

کریمی در پایان از برگزاری چهارمین جشنواره مبل و منبت ملایر در نیمه دوم شهریورماه به صورت مجازی خبر داد و افزود: تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای خریداران در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/89013

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول