اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

سانحه برای هواپیمای سازمان ملل متحد در مالی؛ مجروح شدن 11 نفر

یک هواپیمای سازمان ملل متحد حین فرود در یکی از شهرهای کشور آفریقایی مالی دچار مشکل شد و تمام خدمه و سرنشینان آن که 11 نفر بودند، مجروح شدند.

سانحه برای هواپیمای سازمان ملل متحد  در مالی؛  مجروح شدن 11 نفر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سانحه برای یک فروند هواپیمای سازمان ملل متحد در جمهوری مالی به جراحت خدمه پرواز و کارمندان سازمان ملل متحد و آسیب به هواپیما منجر شد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» یک فروند هواپیمای سازمان ملل متعلق به شرکت هوایی روسی «یوتیر» بعد از برخاستن از شهر«باماکو»  پایتخت جمهوری مالی در روز دوشنبه  حین فرود در  فرودگاه  شهر «گائو» با دشواری بر باند این فرودگاه فرود آمد و در نتیجه تمام خدمه و اعضای سازمان ملل در این هواپیما مجروح شدند. در این هواپیما 4 کارمند سازمان ملل و 7 خدمه سوار بودند.

سفارت روسیه در مالی اعلام کرده  تمام خدمه روس این هواپیما بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شده و تحت درمان قرار گرفتند. قرار است  سه خدمه این هواپیما امروز عازم شهر باماکو شوند.

سفارتخانه روسیه در مالی ضمن اشاره به تداوم حضور یکی از خدمه روس این هواپیما دربیمارستان به دلیل شکستی پا اعلام کرد که دلیل بروز این سانحه هنوز مشخص نیست.

جمهوری مالی کشوری  در غرب آفریقاست و از معادن طلا،اورانیوم ونمک برخوردار است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول