اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رزمایش کمک مؤمنانه با شیفت ایثار/ ۲۵۰۰ بسته حمایتی بین کارگران بخش کهریزک توزیع شد

رزمایش سراسری کمک مؤمنانه شیفت ایثار در شرکت سایپا پرس برگزار و ۲۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین کارگران کم بضاعت بخش کهریزک توزیع شد.

رزمایش کمک مؤمنانه با شیفت ایثار/ ۲۵۰۰ بسته حمایتی بین کارگران بخش کهریزک توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، رزمایش سراسری کمک مؤمنانه جامعه کارگری و کارفرمایی بخش کهریزک همزمان با سراسر کشور با حضور علی حسین رعیتی فرد مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) امین بابایی بخشدار کهریزک و حجت الاسلام استیری امام جمعه باقرشهر در مجموعه سایپا پرس شهرستان ری برگزار شد.  

در این رزمایش که در قالب کمک مؤمنانه جامعه کارگری و کارفرمایی، تحت عنوان «شیفت ایثار کارگران و دست یاریگر کارفرمایان» اجرا شد بیش از یک هزار بسته معیشتی و یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و بین خانواده‌های کارگران کم بضاعت توزیع می‌شود. 

مشارکت ۲۵۰هزار نفرساعت کارگر در طرح شیفت ایثار

علی حسین رعیتی فرد مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این مراسم با اشاره به اینکه طرح شیفت ایثار امروز در سراسر کشور اجرا می شود، اظهار کرد: سازمان بسیج کارگری در ۲۵۰۰ کارخانه تولیدی و شهرک صنعتی تلاش می‌کند با ترویج فرهنگ ایثارگری این عمل صالحه را در جای جای کشور فرهنگ سازی کند و به کارگرانی که به‌ سبب کرونا متحمل مشکلاتی شدند، یاری برساند. 

وی افزود: کارفرمایان با مشارکت کارگرانی که وضعیت زندگی آن‌ها در شرایط مطلوب است و چرخ تولیدشان می‌چرخد به یاری دیگر کارگران رفته و با تهیه یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک هزار بسته لوازم التحریر به خانواده‌های کارگران نیازمند کمک می‌کنند. 

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور تصریح کرد: امروز در بیش از دو هزار و ۵۰۰ کارخانه، مرکز تولید و شهرک صنعتی این اتفاق رقم می‌خورد و ۲۵۰ هزار نفرساعت کارگران در این طرح شرکت کرده‌اند. 

رعیتی فرد در پایان با اشاره به ایثار و مجاهدت تولیدگران خاطرنشان کرد: کارگران هم در کنار کادر درمان، در حال کمک‌رسانی بوده و به معیشت مردم و تولید کشور رونق می‌بخشند تا چرخ تولید متوقف نشده و تلاش و همت جهادگونه کارگران نتیجه داشته باشد.

تلاش بیشتر برای اجرای بهتر مرحله دوم کمک مؤمنانه 

حجت الاسلام والمسلمین استیری امام ‌جمعه‌ باقرشهر در ابتدای این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «۱۰برابر آن‌چه که کار انجام شده باید کار انجام شود» لذا اگر ما در سال گذشته در جهت تولید گامی برداشتیم باید در سال جهش تولید ۱۰برابر شود اما اگر تلاش  ۱۰برابر شد و اثرش در زندگی و سفره‌ مردم دیده نشد این تلاش بی‌فایده بوده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: با توجه به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن ما باید در مسائل اقتصادی خودمان را تجهیز و قدرتمند کنیم.

امام ‌جمعه‌ باقرشهر ادامه داد: قدرت خرید مردم پایین آمده است، مشکلاتی وجود دارد و ما باید تلاش و کوشش خود را چند برابر کنیم تا از بار این مشکلات کاسته شود.

حجت الاسلام استیری با بیان اینکه در شیفت ایثار فرد از بهترین سرمایه خود که زمان است استفاده می‌کند، تصریح کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه به خوبی در منطقه ما برگزار شد و انشاءالله مرحله دوم بهتر از قبل برگزار شود تا بتوانیم دِین خود را در برابر افرادی که به سختی زندگی می‌کنند و با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، ادا کنیم.

توزیع ۳۵ هزار بسته کمک مؤمنانه در مرحله اول 

اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج کارگری اظهار کرد: از روزهای اول مبارزه با ویروس منحوس کرونا، در تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و اجرای شیفت ایثار اقدامات خوبی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه از شروع کرونا حدود ۳۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی طی سه مرحله در سطح شهرستان بین نیازمندان توزیع کردیم، افزود: افرادی را شناسایی کردیم که واقعاً نیازمند بودند و اطلاعات آن‌ها در هیچ دستگاهی ثبت نشده بود و بسته‌های معیشتی و کمک‌های دیگر را به این افراد تقدیم کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) با اشاره به اینکه در شیفت ایثار، کارگران عزیز هزینه‌ای که از حضور در محل کار دریافت می‌شود را برای کمک به فقرا اهدا می‌کنند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری انشاالله این گونه اقدامات خیرخواهانه ادامه پیدا کرده و تا زمان از بین رفتن ویروس منحوس کرونا از این مأموریت سربلند بیرون بیاییم.

رزمایش کمک مؤمنانه سبب وحدت بسیار خوب میان مردم و مسؤولان شد

امین بابایی بخشدار کهریزک در بخشی از این مراسم اظهار کرد: در راستای لبیک به ‌فرمایش رهبر معظم انقلاب جامعه کارگری و کارفرمایان بخش کهریزک پای کار آمدند و کمک‌های مؤمنانه خود را آغاز کردند.

وی افزود: رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا که بسیاری از افراد را به لحاظ معیشتی متأثر از خود ساخت، فرصت بسیار ارزشمندی را برای کمک به هم‌نوعان و نیازمندان فراهم کرد به طوری که با اعلام آغاز این رزمایش توسط مقام معظم رهبری آمادگی بسیار مناسبی در سطح بخش کهریزک برای کمک به نیازمندان و محرومان رقم خورد.

بخشدار کهریزک ابراز کرد: حضور جامعه کارگری با وجود شرایط سخت اقتصاد تحمیلی همچنین کارفرمایان در این رزمایش نشان داد که مردم همواره پشتیبان انقلاب و مقام معظم رهبری هستند و از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول