اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تکذیب شایعه زنده شدن یک مرد بعد از ۲۴ ساعت در سردخانه اسلامشهر

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر، گفت: زنده شدن یک مرد ۴۷ ساله اسلامشهری پس از انتقال به سردخانه و گذشت ۲۴ ساعت واقعیت ندارد.

تکذیب شایعه زنده شدن یک مرد بعد از ۲۴ ساعت در سردخانه اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، طی روزهای اخیر خبر زنده شدن یک مرد اسلامشهری بعد از ۲۴ ساعت در سردخانه که در فضای مجازی منتشر شده، به نوعی شوخی رسانه‌ای و غیر واقعی بوده و معلوم نیست که منتشرکنندگان این مطلب چه اهدافی دارند.

در خبرهای منتشره در فضای مجازی این گونه بیان شده که یک مرد ۴۷ ساله اسلامشهری روز یکشنبه هفته جاری با تشخیص پزشک، علت مرگش ایست قلبی عنوان شده و پس از انتقال به سردخانه با گذشت ۲۴ ساعت زنده شده است.

در ادامه این خبر آمده بود: «بنابر اعلام یکی از بستگان این مرد، جنازه برای انجام تست کرونا در سردخانه نگهداری شده که بعد از یک روز برای تحویل گرفتن میت مراجعه کرده‌اند، با کمال تعجب و خوشحالی از زنده شدن این فرد مطلع می‌شوند که پس از انجام آزمایشات و چکاپ علائم‌ حیاتی وی را از بیمارستان مرخص کرده، در حال حاضر حال عمومی این فرد رضایت بخش اعلام شده است.»

این خبر که در فضای مجازی در حال انتشار بوده، دکتر علی اکبر معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع)  اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس زنده شدن یک مرد در اسلامشهر را غیرواقعی دانسته و این خبر را تکذیب می‌کند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر بیمارستان در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، ادامه می‌دهد: به علت افزایش تعداد بیماران بستری شده کرونایی و خستگی طاقت فرسای و مضاعف کادر درمان طی روزهای اخیر، غالب بیماران بستری در بیمارستان به خاطر بیماری کووید ۱۹ و ابتلا به ویروس کرونا است و شرایط و موقعیت لازم برای پذیرش و بستری بیماران دیگر وجود ندارد و وقوع چنین رویدادی که بیمار فوت شده بعد از ۲۴ ساعت در این بیمارستان زنده شده باشد، در طی روزها و ماه‌های اخیر صحت ندارد و کذب است.

بر اساس اخبار و اطلاعات رسیده از آرامستان دارالسلام شهرستان اسلامشهر که این روزها با افزایش تعداد زیادی از اموات کرونایی و غیرکرونایی روبه‌رو است، تاکنون زنده شدن هیچ مرده‌ای بعد از ۲۴ ساعت در سردخانه صحت ندارد و بنابر اعلام مسؤولان دارالسلام این خبر غیرواقعی و ساختگی است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول