اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گروه‌های جهادی تیری در قلب دشمن هستند/ مفسدان اقتصادی اعتماد را از مردم گرفته‌اند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: اقدامات جهادی گروه‌های جهادگر در دورترین نقاط کشور جلوه‌ای از ایمان در انقلاب اسلامی و تیری در چشم و قلب دشمنان نظام است.

گروه‌های جهادی تیری در قلب دشمن هستند/ مفسدان اقتصادی اعتماد را از مردم گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام حسن کریمی صبح امروز در یک گفت‌وگوی خبری به بیان نکات مهم و اثربخشی در خصوص نقش گروه‌های جهادی در خنثی‌سازی توطنه‌های دشمنان نظام و الگوسازی برای ساختن کشور بر مبنای باور و ایمان پرداخت.

برگزیده‌ای از این اظهارات در ادامه می‌آید:

** ما در مکتب انقلاب اسلامی، اندیشه‌های زیبا و متعالی داریم که اتکای به هر کدام از آنها می‌تواند الگویی برای ساختن کشور بر پایه ایمان، اعتماد و باور به اسلام باشد.

** امام راحل‌مان در مورد شهید بهشتی فرمودند که او به تنهایی یک ملت بود. بر اساس این اندیشه می‌توان باور داشت که یک فرد با تعالی ایمانی می‌تواند تبدیل به یک ملتی برای انقلاب اسلامی شد و با همت و اراده بلند، کارهای عظیمی برای توسعه و پیشرفت کشور و رفع محرومیت برداشت.

** حرکت‌های جهادی شکل‌گرفته در کشورمان برای یاری محرومان و کمک به آنان برای داشتن زندگی بهتر به مثابه همان کلام امام راحل‌مان است. باور ما باید این باشد که با یک حرکت جهادی در کشور می‌توان بسیاری از محرومیت‌ها را از میان برد و زندگی و شرایط هرچه بهتری را برای مردم رقم زد.

** جهادگران به مثابه تیری در قلب دشمنان هستند. دشمنانی که می‌خواهند اراده ملت ایران را با بدبین‌ساختن آنان به نظام و دستگاه‌های انقلابی در هم بشکنند، وقتی اراده جوانان جهادی کشورمان را برای رفع محرومیت می‌بینند، شدیدا هراسان می‌شوند.

** مفسدان اقتصادی بزرگ‌ترین ظلم را در حق ملت ایران و در حق انقلاب اسلامی کرده‌اند. آنان اعتماد مردم را به تباهی کشیده‌اند و لذا مهم‌ترین کار در زمینه مسائل فرهنگی در جامعه، تبیین این مسأله است که مردم خط انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را با مفسدان ریاکاری که می‌خواهند آبروی نظام را ببرند، جدا بدانند.

** باید تلاش کنیم تا روحیه جهادی را در تمامی شئونات جامعه حاکم کنیم.

** با راه اندازی گروه‌های جهادی، فصل تازه‌ای در پیش روی نظام قرار گرفته است که باعث برخی از اصلاحات  اساسی خواهد شد و جوانان ناب و انقلابی در تحقق راهبرد ها نقش اساسی را ایفا خواهند کرد.

** یکی از ویژگی خاص محرم امسال وجود بیماری منحوس کرونا است که باید هیأت‌ها به سمت و سوی فاصله اجتماعی سوق داده شوند که بر اساس فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب است.

** دشمن با هدف مقابله با نظام، به دنبال خدشه در عزاداری برای ابا عبدالله الحسین علیه السلام است و این وظیفه گروه‌های جهادی را سنگین‌تر از پیش کرده است.

** فضای رسانه و مجازی فرصت بسیار خوبی را بوجود آورده است که از طریق رسانه،  مکتب امام حسین علیه السلام را به صورت گسترده گسترش دهیم و به شبهات نیز به طور دقیق و علمی پاسخ بگوییم.

** یکی از نعمت‌ها و برکات کرونا همین جلسات ابا عبدالله الحسین علیه السلام در فضای مجازی است که باعث می‌شود نهضت سرخ حسینی به دنیا مخابره شود و جوانان و نیروهای انقلابی در فضای مجازی حضوری بیشتر و اثرگذار داشته باشند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول