اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم تعطیلی مراکز پرخطر مازندران / استقبال کم اصناف از تسهیلات کرونایی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: باتوجه به شرایط قرمز کرونایی در استان همچنان تعطیلی تالارهای پذیرایی، قهوه‌خانه، رستوران‌ها و سایر مراکز تجمع‌ پابرجاست.

تداوم تعطیلی مراکز پرخطر  مازندران / استقبال کم اصناف از تسهیلات کرونایی

حسینقلی قوانلو امروز درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در  مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در استان همچنان تعطیلی تالارهای پذیرایی، قهوه‌خانه، رستوران‌ها و سایر مراکز  پابرجاست.

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مازندران به ۷۵ درصد و در میان اصناف و کسبه با بالای ۸۰ درصد رسیده است، افزود: اگر بتوانیم این آمار را به بالای ۹۵ درصد برسانیم قطعا همه‌گیری ویروس کرونا کنترل خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: آخرین گزارش‌ها نیز حاکی از رعایت مردم بوده که موجب شده تاحدی تعداد درگیری و بستری کمتر شود که البته این روند باید کماکان تداوم یابد.

این مسؤول در ارتباط با تسهیلات کرونایی برای مشاغل آسیب‌دیده کرونا باتوجه به تعطیلی فروردین ماه امسال، بیان کرد: با توجه به بهره این تسهیلات ۱۲درصد بوده استقبال خوبی از این تسهیلات نشده و بخش اصناف خیلی کم استقبال کردند البته الان مهلت ثبت‌نام در تسهیلات نیز به اتمام رسیده است.

قوانلو ادامه داد: درخواست ما این است برای این مرحله برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا بازنگری صورت گیرد تا اصناف بتوانند بخشی از آسیب‌ها و خسارت را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما این است در عین حال که سلامت مردم بسیار مهم است اقتصاد ما هم باید بچرخد به همین دلیل از مردم و اصناف درخواست داریم در این راستا با ما همکاری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان گفت: درحال حاضر تصمیمی برای تعطیلی بازار نداریم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول