اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در نوشهر

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر گفت: در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین حدود ۳ هزار خانوار نیازمند توزیع شد.

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سرهنگ حسین جناسمی عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران بسیجی کانون بسیج رسانه شهرستان نوشهر که به مناسبت هفته خبرنگار صورت گرفت با اشاره به اینکه تبیین درست حوادث به عهده خبرنگاران است، اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که در برابر غول‌های رسانه‌ای دنیا ایستادگی می‌کنند و به نبرد با آنها می‌پردازند.

وی با بیان اینکه شما اهالی رسانه باید برای مردم بیشتر روشنگری کنید و همچنان صدای رسای مردم باشید و دغدغه‌ها و مشکلات آنها را بیان کنید، افزود: مطالبه‌گری از مسؤولان کار رسانه‌ها است و باید مطالبه‌گری بسیار بالا باشد و خواسته‌های مردم را نشر دهید.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با تأکید بر اینکه مردم امروز از مسؤولان می‌خواهند با تفکر جهادی و بسیجی مشکلات مردم را حل کنند، تصریرح کرد: هر مسؤولی که دارای روحیه جهادی باشد می تواند مشکلات مردم را حل کند زیرا حق این مردم بیش از این است و مسؤولان نباید از واژه «نمی‌توانیم» استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های ما در دوران دفاع مقدس به مراتب بدتر از امروز بود و حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند ولی با روحیه انقلابی و بسیجی واژه «می‌توانیم» را در عمل پیاده کردیم و کارهای بزرگی در دوران دفاع مقدس انجام شد.

جناسمی یادآور شد: فرماندهان ما در هیچ دانشگاه نظامی درس نخوانده بودند اما از بزرگ‌ترین تئوریسین‌ها و طراحان عملیات‌های نظامی در جهان بودند و بنابراین باید کارهای جهادی کنیم تا موفق شویم.

وی با اشاره به مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه از سوی سپاه و بسیج در شهرستان نوشهر، گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین ۳ هزار خانوار نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با بیان اینکه در مرحله دوم با توجه به شروع مجدد کرونا در سه بازه زمانی کمک مؤمنانه را در دستور کار داریم، اظهار کرد: از عید قربان تا عید غدیر به مدت۱۰ روز، بازه اول جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند است که فردا حدود ۲ هزار و بسته در مصلی شهرستان نوشهر به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون نیز تعداد ۷۲۱ بسته معیشتی از عید قربان تا امروز بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که در مجموع با دو هزار بسته‌ای که در حال بسته‌بندی است تعداد 2 هزار و 721 بسته معیشتی بین خانواده‌ها نیازمند توزیع خواهد شد.

جناسمی بازه زمانی دوم کمک مؤمنانه را از یک تا دهم محرم و بازه سوم را از اربعین تا رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان شهریور نیز افتتاح ۱۲ واحد مسکونی برای محرومان با حضور فرمانده سپاه کربلا استان را در دست اقدام داریم، تصریح کرد: تعداد۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی مانند احداث کانال و آب شرب از سوی سپاه شهرستان نوشهر در روستاهای محروم بخش کجور از جمله روستاهای چَمَرکوه، اَنگاس و نِیتَل در حال پیگیری است.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر از تهیه جهیزیه، پرداخت اجاره‌‌بها برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا که شغل خود را از دست داده‌اند خبر داد و افزود: تهیه ملزومات آموزشی برای دانش آموزان نیازمند از جمله لوازم التحریر و البسه در آستانه بازگشایی مدارس از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان نوشهر است.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۶ هزار و ۷۵۰ عدد ماسک در قالب ۱۰ کارگاه تولیدی در شهرستان نوشهر تولید و توزیع شد، خاطرنشان کرد: در دو مرحله در قالب پدافند زیستی اقدام به ضدعفونی خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر سطح شهر کردیم.

جناسمی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره در کنار مردم، با مردم و برای مردم هستند، گفت: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را سرباز ولایت، پاسدار انقلاب اسلامی و نوکر مردم می‌دانیم و به این افتخار می‌کنیم و در هر جا و هر حوادث غیرمترقبه در کنار مردم هستیم.

انتهای پیام/ ۸۶۰۱۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول