اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد

امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه رزمایش مواسات همیشه ادامه خواهد داشت و در مواقع مختلف اجرایی می‌شود، گفت: رسانه‌های خارجی هیچ صحبتی از این رزمایش نمی‌کنند د حالیکه مسائل حاشیه‌ای را پررنگ می‌کنند.

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، عصر امروز در چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی که در محل دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد، گفت: متأسفانه ما نسبت به این غافل هستیم و بااینکه در این چند سال اخیر بیشتر به آن پرداخت‌شده اما هنوز نسبت به معرفت غدیر ضعیف هستیم و وظایفی که نسبت به آن داریم را انجام نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه مواسات برای همه امت و همچنین برای مسئولان یک ویژگی به‌حساب می‌آید، اظهار داشت: با توجه در نامه ۴۵ از نهج‌البلاغه درمی‌یابیم که مسئول در جایگاه مسئولیتی باید خودش را با مردم شریک بداند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه دایره صدقات بسیار وسیع است، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، عنوان داشت: رزق فقط مادی نیست و از هر آنچه خداوند به شما داده صدقه دهید به‌عنوان‌مثال مسئول در مسئولیتی که دارد، عالمی که علم دارد و فردی که در فضای مجازی مشغول است، این‌ها همه برایش رزق است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به آیه شریفه ۲۷۱ سوره مبارکه بقره، گفت: شما با صدقه آشکار بین مردم الگوسازی و تشویق می‌کنید و باید این امر تبلیغ و گسترش داده شود و به‌صورت دائم ادامه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: مشکلات و بیماری‌ها یک روز تمام خواهد شد اما مواسات و همدلی تمام نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی در حال تحریف است، اظهار کرد: خبرگزاری‌های دنیا هیچ حرفی از این رزمایش و کمک مؤمنانه مردم را مطرح نکردند اما مسائل حاشیه‌ای دیگر را خیلی پرسروصدا می‌گویند درحالی‌که این رزمایش اتحاد و سواد اجتماعی را بالا برد.

گفتنی است این رزمایش در سه مرحله برگزار و مرحله اول آن هم‌زمان با عید سعید غدیر خواهد بود.

شایان‌ذکر است دبیرخانه دائمی قرارگاه مواسات و همدلی استان با مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز تشکیل شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول