اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده روستاهای قرچک/ ۶۵ خانه روستایی مرمت و بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک از اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده روستاهای قرچک خبر داد.

اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده روستاهای قرچک/ ۶۵ خانه روستایی مرمت و بازسازی می‌شود

صمد سلطانی فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در گفت وگو با خبرنگار فارس از قرچک، اظهار کرد: به کمک خیران، مردم و مسؤولان قرار است تعداد ۶۵ خانه را بازسازی و مرمت کنیم که تقریباً ۱۹ خانه از این تعداد در روستاها شناسایی شده و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و انجمن سپاه این خانه‌ها ساخته می‌شود.

وی افزود: تهیه نقشه و پرداخت وام بر عهده بنیاد مسکن است و در کنار این‌ها یک سری کمک‌های بلاعوض هم از طریق بنیاد مسکن و سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک پرداخت می‌شود که می‌تواند کمک حال افراد محروم باشد.

فرمانده سپاه قرچک ادامه داد: تصمیم بر این شد که با کمک جهادگران بسیجی با آورده‌های خودمان با وام بنیاد مسکن و کمک مسؤولان شهرستان برای کسانی که واقعاً نیازمند و در روستا زندگی می‌کنند و به جز این خانه، سرپناه دیگری ندارند، این امر مهم انجام شود.

سلطانی بیان کرد: اولین گام برای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده روستاهای قرچک در یکی از خانه‌های روستایی ولی آباد با حضور جهادگران بسیجی ساخت‌وساز آن آغاز شده است و مابقی را هم در حال پیگیری هستیم که به زودی شروع به ساختن بقیه خانه‌ها کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به مردم و اقشار کم برخوردار و محرومیت زدایی است چرا که خیلی از خانواده‌ها هستند که در روستا زندگی می‌کنند و خانه‌های آن‌ها دارای بافت قدیمی است و واقعاً در شأن یک انسان ایرانی مؤمن نیست که خانه‌اش دچار آسیب شده باشد و ما به کمک آن‌ها نشتابیم.

فرمانده سپاه قرچک در پایان یادآور شد: این اولین کار ما در سال جاری است و امیدواریم در ادامه کار، مردم و همه کسانی که دوست دارند به هم‌نوعان خود کمک داشته در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول