اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ساخت 400 واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز گفت: تعداد 400 واحد مسکونی با همکاری شرکت عمران شهر جدید در یکی از بهتری مناطق شهر ساخته و در آینده تحویل ایثارگران خواهد شد.

ساخت 400 واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست هم اندیشی اجرای تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با استانداری البرز مبنی بر ساخت 3هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حق لطفی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، عالیانی معاون تعاون بنیاد البرز و دیگر مسئولین برگزار و در پایان مقرر گردید تعداد 400 واحد مسکونی با همکاری شرکت عمران شهر جدید در یکی از بهتری مناطق شهر ساخته و در آینده تحویل ایثارگران گردد.

سلیمان رستمیان در این جلسه با ذکر یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه ولایت بر لزوم حمایت همه جانبه از ایثارگران تاکید کرد و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در سال آتی برای تامین مسکن ایثارگران صورت گرفته و خواهد گرفت.

وی افزود: مسکن یکی از مهمترین چالش های امروز ایثارگران است که باید بتوانیم در جهت رفع آن تلاش کنیم، خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان ستون صیانت و دفاع از کشور هستند که باید از آنها حمایت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: امروز باید بهترین خدمت را در اوج تکریم و احترام به ایثارگران ارائه کنیم ، باید کاری کنیم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بهترین جایگاه عزت و احترام قرار گیرند و دغدغه ای بابت مسکن و معیشت نداشته باشند.

شایان ذکر است با توجه به رشد روزافزون جمعیت ایثارگری در شهر جدید هشتگرد مقرر گردید 2 هزار متر زمین در این شهر جهت ایجاد مجموعه فرهنگی و اداری برای ایثارگران در اختیار بنیاد قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول