اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمبود نیرو و وجود مشکلات زیرساختی در بخشداری مرکزی آرادان

بخشدار مرکزی آرادان از کمبود نیروی انسانی و وجود مشکلات زیرساختی در این بخشداری خبر داد و گفت: باید با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع این چالش اقدام شود.

کمبود نیرو و وجود مشکلات زیرساختی در بخشداری مرکزی آرادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، احمد لهُردی عصر امروز در بازدید فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان از بخشداری کهن‌آباد اظهار کرد: بخشداری‌ها در خط مقدم خدمات‌رسانی به اقشار مردم هستند و به نسبت دیگر بخش‌های وزارت کشور، مردم بیشترین مراجعه را به بخشداری‌ها دارند.

وی اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از مشکلات همیشگی بخشداری مرکزی آرادان است که باید با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع این چالش اقدام شود.

بخشدار مرکزی آرادان بیان کرد: فرسودگی ابزار کار همواره باعث تأخیر در ثبت و ارسال به‌موقع مکاتبات می‌شود و معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در چارچوب قانون و اختیارات برای رفع مشکلات مطرح‌شده اقدام کند.

بخشدار کهن‌آباد نیز در این بازدید با بیان اینکه این بخشداری ۱۰ روستا با یک‌هزار و ۲۰۰ جمعیت را زیرپوشش قرار داده است، عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از دغدغه‌های کارکنان بخشداری کهن‌آباد در انجام امور است که مسؤولان امر برای رفع این چالش اقدام کنند.

قلی‌بیگی خاطرنشان کرد: حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در بخشداری کهن‌آباد، بسیار ارزشمند و باعث دلگرمی کارکنان این مجموعه است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول