اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تاخیر ۵ ساله در احداث یادمان شهدای گمنام در سلطانیه

امام جمعه سلطانیه با اشاره به تاخیر پنج ساله در احداث یادمان شهدای گمنام این شهر گفت: طبق تعهدات داده شده، این یادمان باید در همان سال نخست احداث می‌شد.

تاخیر ۵ ساله در احداث یادمان شهدای گمنام در سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی احداث یادمان شهدای گمنام سلطانیه با حضور حسین رحمانی فرماندار و رئیس هیأت امنای یادمان شهدای گمنام و محمدی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر اعضای جلسه از جمله برخی پیشکسوتان دفاع مقدس و به ریاست حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب امام جمعه سلطانیه تشکیل شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب امام جمعه سلطانیه در ابتدای جلسه با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، گفت: عید غدیر خم عید امامت و ولایت و روز اکمال و اتمام نعمت است.

وی با بیان اینکه بدون ابلاغ ولایت و امامت حضرت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام رسالت پیامبر کامل نبود، افزود: هر کس ولایت حضرت علی علیه السلام را انکار کند، توبه او قبول نشده و رحمت و مغفرت الهی شامل او نمی‌شود.

حسینی‌نسب با اشاره به روایتی گفت: اگر همه مردم محبت و ولایت علی علیه السلام را قبول می‌کردند خداوند جهنم را خلق نمی‌کرد.

امام جمعه سلطانیه در ادامه به موضوع جلسه و احداث یادمان شهدای گمنام سلطانیه اشاره کرد و با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده‌اند و جایگاه رفیعی دارند، با انتقاد از تاخیر پنج ساله در احداث یادمان تصریح کرد: یادمان شهدا طبق قانون و تعهدات داده شده باید در همان سال اول احداث می‌شد. 

وی با بیان اینکه شهدای گمنام در مرداد سال ۹۴ و به در خواست مسئولین وقت در سلطانیه دفن شده‌اند و در پنج سال گذشته این نهمین جلسه در این باره است، افزود: در این جلسات مصوباتی تصویب و برخی ادارات و نهادها وظیفه‌ای داشته ولی به هیچ یک از مصوبات عمل نشده است.

در ادامه جلسه نیز، بعد از طرح نظرات و پیشنهادات اعضای جلسه، مقرر شد شهرداری سلطانیه روز شنبه همزمان با عید غدیر پروژه را آعاز و کمک‌های ادارات و نهادها و ایثارگران نیر برای تکمیل یادمان در اولین فرصت ترزیق شود.

در پایان جلسه نیز حدود ۸۰ میلیون ریال توسط اعضای جلسه مساعدت و به این کار اختصاص یافت.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول