اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بهره‌مندی کردستان از حمایت‌های بیت رهبری/نیروهای انقلاب امید را به جامعه تزریق کنند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بودجه برخی از پروژه‌های استان به خاطر تورم و شرایط اقتصادی چندین برابر مصوبات آن است و جدای از اینها، استان از حمایت‌های بسیار خوب بیت رهبری بهره‌مند شده است.

بهره‌مندی کردستان از حمایت‌های بیت رهبری/نیروهای انقلاب امید را به جامعه تزریق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان، ضمن تبریک عید قربان و عید غدیر و دهه ولایت و امامت اظهار کرد: ملت ایران مزه ولایت را چشیده‌اند و بیش از 40 سال است این انقلاب به دست فرزند ولایت پیروزی و ادمه پیدا کرد و این برکات نظام هم از وجود ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: این ولایت نسبت به حضرت ابراهیم و حضرت موسی آمده است خداوند آزمایش‌های زیادی از حضرت ابراهیم می‌گیرد و با هر آزمایش یک رتبه به درجه آن حضرت اضافه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: وقتی حضرت ابراهیم از تمام آزمایش‌ها سربلند بیرون آمد لقب امام به خود گرفت و این نشان می‌دهد که جایگاه امام و ولایت تا چه میزان والا است.

حسینی‌شاهرودی افزود: ما 124 هزار پیامبر داریم که همه آنها نبی هستند ولی خیلی از آنها رسول نبوده و وظیفه ابلاغ نداشته‌اند اما برخی از پیامبران رسول، مرسل و بعضی اولوالعظم و بعضی‌ از این پیامبران به مقام امامت رسیده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت در ارائه خدمات به جامعه گفت: در نظام اسلامی باید عدالت در ارائه خدمات وجود داشته باشد و تحقق این مهم در سایه مدیریت درست انجام می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: هر کسی در جامعه می‌خواهد مدیریت بخشی را در دست بگیرد و جمعی را زیر پر و بال خود قرار دهد باید امام باشد یعنی از دیگران جلوتر باشد.

حسینی‌شاهرودی گفت: به طور طبیعی کسی که از تمام لحاظ در یک مجموعه نسبت به دیگران برتری دارد باید مدیر شود چرا که منطقی نیست کسی به لحاظ سواد، مدرک، تخصص، توانایی و غیره در یک دستگاه و اداره از همه سرتر باشد و کسی دیگر مدیریت آن مجموعه را به عهده داشته باشد.

وی اذعان کرد: بهترین‌ها باید در راس مدیریت قرار گیرند، نظام ولایت فقیه هم بر همین اساس و مبنا قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان داشت: مدیر باید اول بر خود مسلط بعد زمام جمعی را در دست بگیرد چون تا کسی بر خود مسلط نباشد نمی‌تواند بر دیگران مدیریت مناسبی داشته باشد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: کسی که امر به حجاب و عفاف می‌کند باید خود عامل به آن باشد وقتی خود انسان عامل نباشد نمی‌تواند دیگران را به این سمت و سو سوق دهد و این موضوع در نماز، عبادت و سایر مباحث اجتماعی جامعه مطابقت دارد.

وی اظهار کرد: کسی که در راس دستگاهی قرار می‌گیرد باید عصمت داشته باشد وقتی این شد دیگر کار خلافی انجام نخواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی و تورم حاکم بر جامعه اظهار کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی و نوسانات شدید ارزی ناشی از سوءمدیریت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: برخی تصمیمات و سیاست‌های غلط موجب خوابیدن واحدهای تولیدی در جای جای کشور ‌شده است.

وی تصمیم اشتباه و ضربه به تولید و اقتصاد را عمل خائنانه دانست و گفت: افراد خائنی بودند که با ارائه آمار دروغ سرمایه‌های این مردم را به نفع خود مصادره می‌کردند و ضربات جدی بر پیکر نظام وارد کردند که خوشبختانه با ورود جدی دستگاه قضا شاهد ریشه‌کن شدن این مفسدین اقتصادی هستیم.

وی اضافه کرد: در این شرایط نباید اجازه دهیم ناامیدی در جامعه تزریق شود چرا که ناامیدی نوعی سم مهلک است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: دشمن، نفوذی‌ها و مسئولین بی‌مسئولیت به اندازه کافی موجب فشار و نگرانی بر جامعه شده‌اند که نیروهای انقلاب در چنین شرایطی نباید با بیان برخی مسائل مردم را بیشتر ناامید کنند بلکه با بازخوانی اقدامات نظام در کشور امیدآفرینی را به جامعه تزریق کنند.

وی افزود: گاهی برخی مخالفت‌ها در بکارگیری یک نیرو و قرار گرفتن افراد در مسندی پشت پرده‌هایی دارد که باید با دقت نسبت به آن انتقاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: بودجه برخی از پروژه‌های استان به خاطر تورم و شرایط اقتصادی چندین برابر مصوبات آن است و جدای از اینها، استان از حمایت‌های بسیار خوب بیت رهبری بهره‌مند شده است.

وی تصریح کرد: کارهای خوبی در زمینه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز انجام شده و با شدت جلو می‌رود باید این اقدامات را در کنار نقاط ضعف ببینیم.

وی اظهار کرد: همه باید با تمام توان در راستای رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و به ویژه اشتغال مردم تلاش کنیم و از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: ملاک همه باید رشد و اعتلای نظام باشد اینکه چه دولتی با چه تفکر سیاسی سر کار است و یا در آینده می‌آید مهم نیست تفکر و هدف همه باید تلاش در راستای اعتلای نظام باشد.

وی تاکید کرد: همه باید از منیت‌ها عبور کنیم، باید منصفانه نقد کنیم و با بالازدن آستین‌ها در مسیر رفع مشکلات گام برداریم و با انتقاد درست از نقاط ضعف زمینه تغییر رویکردها و تصمیمات فراهم سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: استان کردستان در برخی شاخص‌ها به ویژه در زمینه تولید محصولات کشاورزی به جایگاه‌های خوبی رسیده که نتیجه پیگیری و تلاش‌هایی است که طی این چند سال انجام شده است.

وی افزود: گاهی دشمن به نوعی عمل می‌کند که افراد تاثیرگذار را هم در مسیر خود قرار دهد لذا باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم و با همدلی و اتحاد در بین اقشار تاثیرگذار از نماینده مجلس تا نماینده دولت و مردم زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر استان فراهم سازیم.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول