اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف: ایران آماده هر گونه همکاری و کمک به آسیب‌دیدگان انفجار در بیروت است

رئیس مجلس گفت: ایران مثل همیشه آماده هر گونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه به حادثه دیدگان انفجار بیروت است و بنده برای تسریع این امر با مقامات ذی ربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود.

قالیباف: ایران آماده هر گونه همکاری و کمک به آسیب‌دیدگان انفجار در بیروت است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه 15 مرداد  99) مجلس با اشاره به انفجار روز گذشته در بیروت گفت: دل‌های همه ما در حادثه مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت سرشار از غم و اندوه شد. قلب‌های مردم ایران با مردم داغدیده لبنان همراه و هم درد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حادثه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ملت، دولت و پارلمان لبنان و به خصوص به مجاهدان حزب‌الله و برادر عزیزم سید حسن نصرالله رهبر عزیز مقاومت تسلیت می‌گوییم و از خداوند برای جان باختگان والامقام این حادثه علو درجات، برای مجروحین حادثه صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌های این جان باختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به ویژه مردم صبور و مقاوم بیروت صبر و سلامت مسألت می‌کنیم. رحمت و رضوان خداوند بر از دست رفتگان جلیل‌القدر این حادثه.

وی افزود: ایران مثل همیشه آماده هر گونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه است و بنده برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذی‌ربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود و در همین راستا از سازمان هلال احمر و نهادهای امدادی می‌خواهیم که در اسرع وقت به کمک آسیب‌دیدگان این حادثه در لبنان بشتابند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول