اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مدیرعامل شرکت مخابرات به درخواست و انتقادات مردم پاسخ می دهد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:کارکنان و مشتریان می توانند با ورود به نشانی www .tci .ir در بخش ارتباط مستقیم با مدیرعامل ، درخواست ها، انتقادات و مسائل خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات به درخواست و انتقادات مردم پاسخ می دهد

سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه بهبود شیوه های خدمت رسانی و برقراری ارتباط فراگیر با مشتریان از اهداف اصلی شرکت مخابرات ایران است ، گفت: تمام مشتریان و همکاران می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www .tci .ir در بخش ارتباط مستقیم با مدیرعامل درخواست ها، انتقادات و مسائل خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام شود.

* لزوم ایجاد درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل در راستای مشتری مداری و جلب رضایت مردم

وی افزود: اهمیت پاسخگویی و رسیدگی به امورمشتریان در راستای مشتری مداری و جلب رضایت آنان  و همچنین توجه مستقیم به امور کارکنان، لزوم ایجاد درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل شرکت را ضروری ساخته است.

* رسیدگی به چندین هزار درخواست مردمی

صدری ادامه داد: تاکنون از طریق  درگاه ارتباط با مدیرعامل ، چندین هزار درخواست ثبت و به حوزه‌های مربوط در مناطق مخابراتی سراسر کشور و همچنین مدیران و معاونان، ارجاع و رسیدگی شده است.

* پاسخگویی ۲۴ ساعته شرکت مخابرات به نیاز مشتریان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: این شرکت برای پاسخگویی و پیگیری درخواست‌ها و نیاز مشترکان خود در سراسر کشور، درگاه‌های مختلفی تعریف کرده است که کارکنان در بخش های مربوط به صورت ۲۴ ساعته به این موارد رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول