اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

صحبت‌های جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی در مراسم کمک مؤمنانه

مراسم پویش کمک مؤمنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و مسؤولان صبح دیروز در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

صحبت‌های جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی در مراسم کمک مؤمنانه

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم پویش کمک مؤمنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولان صبح دیروز در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در ادامه صحبت های برخی از قهرمانان و پیشکسوتان را در مورد این حرکت ملی آمده است:

محمد بنا: فدراسیون کشتی با این همه بدهکاری، در حد توانش این کار را انجام داد، این حرکت ها باید در نقاط مختلف و با همکاری دولت زیاد بشود و بدانیم که الان واقعا شرایط سختی داریم و مردم ما واقعا در کف جامعه خیلی گرفتار هستند. اینگونه کمک ها یک کار واقعا ستودنی است و هرکسی و در هر قشری این کار را انجام دهد، از بزرگی خودش است.

محسن کاوه: کرونا واقعا به خیلی از زندگی ها را آسیب رسانده و وظیفه تمام مردم است که اگر می توانند در بحث ارزاق کمک کنند یا صاحبخانه هایی که می توانند به مستأجرانشان کمک کنند. فدراسیون کشتی هم مانند سایر کسانی که کمک می کنند در حد خودش انجام وظیفه کرد و انشاء اله که این حرکت ها بیشتر شود تا گره ای از کار مردم عزیزمان باز شود.

غلامرضا محمدی: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که مردم ما با آن دست به گریبان هستند و در این شرایط بیماری کرونا متأسفانه خیلی از هموطنان خوبمان با مشکل مواجه شدند، و از نظر معیشتی به خاطر از دست دادن کارها و مشاغلی که داشتند، به سختی زندگی را می گذرانند. من فکر می کنم وظیفه ما و همه ایرانیان است که به کمک آن ها بیاییم، چراکه ملت ما همیشه و به خصوص در شرایط سخت به خوبی در کنار هم قرار گرفتند. یکی از بهترین کارهایی که می تواند انسان را به آرامش برساند همین است که بتوانیم دست هم نوع خودمان را در حد توان بگیریم.

ابراهیم مهربان: با توجه به شرایط ویژه ای که به خاطر کرونا و مسائل اقتصادی برای مردم پدید آمده، خیلی از عزیزان در کشورمان با مشکل مواجه شدند، به نظر من هرکس به اندازه وسع و توانش هر کمکی که از دستش بر می آید باید انجام بدهد چراکه این موضوع هم در دین تأکید شده و هم با باورهای ملی ما اجین است و یکی از وظایف اصلی ما این است که به افرادی که این روزها واقعا شرایط خوبی ندارند کمک کنیم و هرکسی به اندازه توانش در این امر خیر شرکت کند و این چرخه را به چرخش دربیاورد.

حمید سوریان: با توجه به شرایط بد اقتصادی و کم لطفی هایی که به کشور عزیزمان توسط تحریم ها به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا، مردم در شرایط سختی قرار گرفته اند. شاهد این هستیم که پویشی به راه افتاده و گروه های مختلف و اقشار مختلف جامعه سعی می کنند کمک کنند و این بار نوبت به خانواده بزرگ کشتی رسیده و خوشبختانه با حمایت و کمک همه عزیزان توانستیم کمکی به عزیزانی که به لحاظ اقتصادی و معیشتی در زندگی خود دچار مشکل هستند داشته باشیم.
امید نوروزی: خوشحال هستم که یکسری کمک هایی تهیه شد و این یک وظیفه انسانی و یک وظیفه اخلاقی است برای هر انسانی که به هم نوع خودش کمک کند و انشاء اله که بتوانیم تا پایان این بیماری، در کنار هم باشیم و تا آنجا که امکانش است به هم کمک کنیم تا از شر این ویروس خطرناک خلاص شویم تا آن هایی که دچار مشکل شدند، دوباره بتوانند به زندگی روزمره و به مشاغل و کارهای خود بازگردند.

حسن یزدانی: ما هرچه داریم از دعای خیر مردم است و هرچه در توان ما باشد قطعا برایشان انجام می دهیم و برای این عزیزان کم نخواهیم گذاشت. باید همه دست به دست هم بدهیم هم مسئولین و هم مردم و کسانی که از نظر مالی مشکلی ندارند و خیر هستند بتوانند به مردم کمک کنند، خیلی خوب است.

پرویز هادی:  باید به آن قشر از مردمی که الان در تنگنا هستند و شغلشان را به دلیل وجود ویروس کرونا از دست دادنده اند کمک کنیم. به نظرم حرکت خیلی خوبی است و امیدوارم ادامه داشته باشد. ورزشکاران می توانند حتی در شهرها و استان های خودشان هم پیشقدم شوند و کمک هایی جمع کنند و به قشر ضعیف همشهری و هم استانی خود کمک کنند.
عبدالمهدی نصیرزاده: این هم یکی از آن کارهایی است که نشان می دهد که کشتی گیران دارای منش پهلوانانه هستند و باید ادامه داشته باشد.

مصطفی حسین خانی: کشتی همیشه زبانزد این است که در شرایط سخت در کنار مردم بوده و انشاءاله که بتوانیم قدمی برداریم و مشکلی از مشکلات این عزیزان حل کنیم.

امیرحسین زارع: دعاهای مردم را در اون روزها که کشتی می گیریم، حس می کنیم و از نظر روحی و معنوی انرژی به ما انرژی می دهند و قطعا ما هم باید به فکر مردم باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول