اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رتبه دوم نیروگاه شهید منتظری اصفهان در تولید برق سال ۹۸ کشور

نیروگاه شهید محمد منتظری با تولید ۳ درصد برق در سال ۹۸ در بین نیروگاه‌های کل کشور از نظر تولید در جایگاه دوم ایستاده است.

رتبه دوم نیروگاه شهید منتظری اصفهان در تولید برق سال ۹۸ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس گزارش تفصیلی صنعت برق ایران در سال ۱۳۹۸، نیروگاه شهید محمد منتظری با تولید ۳.۰۹ درصد برق، در بین نیروگاه‌های کل کشور از نظر تولید در جایگاه دوم ایستاده است.

به گفته روابط عمومی نیروگاه شهید محمد منتظری این نیروگاه از حدود ۱۰ سال قبل به بخش خصوصی (هلدینگ پرشیان) واگذار شده است و در طول این مدت دارای جایگاه در تولید برق در کشور بوده و در حوزه تربیت و مدیریت نیروی انسانی نیز اقدامات متناسبی در این مجموعه رخ داده است.

در حالی که در تابستان ۹۹ در کل کشور به خاطر گرمای بیش از حد هوا مصرف برق به شدت اوج گرفته و اصفهان اکثر روزها را در وضعیت قرمز مصرف برق طی می‌کند، این نیروگاه با تکیه بر نیروهای خود در این تابستان داغ توانست بیشترین برق مورد نیاز کشور و استان را در حدی که وزارت نیرو تعیین نموده، تأمین کنند.

این عملکرد توسط بخش خصوصی و مدیریت مجموعه نیروگاه شهید محمد منتظری در طول سالیان گذشته بوده است، هلدینگ پرشیان در کشور مدیریت ۲ نیروگاه دیگر را نیز در دست داشته و توانسته ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات از برق کشور را تولید کند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول