اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال دوغ فاسد در فیروزکوه

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۲۲۸ هزار و ۴۲۰ بطری دوغ فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان فیروزکوه به ارزش ۴ میلیارد و چهل و هشت میلیون ریال خبرداد.

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال دوغ فاسد در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیـزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی فیروزکوه در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی دوغ فاسد در یک شرکت صنایع غذایی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی پس از صحت موضوع با هماهنگی دستگاه قضائی نسبت به بازرسی این شرکت اقدام و  مقدار ۱۰۷ هزار و ۷۰۰ عدد دوغ لیوانی تاریخ گذشته و ۱۲۰هزار و ۷۲۰ عدد انواع دوغ گازدار تخمیری یک و نیم لیتری و دوغ بدون گاز ۳۰۰ سی‌سی با تاریخ تولید در آینده در مجموع ۲۲۸ هزار و ۴۲۰ بطری دوغ فاسد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: در این راستا و طی هماهنگی با مقام قضائی اقلام تاریخ گذشته تحویل اداره بهداشت شهرستان شده و اقلامی که در داخل کارخانه تاریخ تولید آن‌ها جلوتر از تاریخ اعلامی بود با توجه به تقلب انجام گرفته از طریق تعزیرات پرونده قضائی تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

سردار عزیز در پایان ارزش تقریبی اقلام تاریخ گذشته را بنا به نظر کارشناسان ۴میلیارد و چهل و هشت میلیون ریال اعلام کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع ازهرگونه دپوی اقلام قاچاق، تاریخ گذشته و احتکار سریعاً مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول