اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هیچ مجوزی برای حضور موتورسواران در طبیعت صادر نکرده‌ایم

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: تاکنون هیچ مجوزی برای حضور ورزشکاران و موتورسواران در طبیعت صادر نکرده‌ایم.

هیچ مجوزی برای حضور موتورسواران در طبیعت صادر نکرده‌ایم

اصغر جهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با محکوم کردن تخریب‌کنندگان طبیعت و منابع ملی اظهار کرد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان تاکنون هیچگونه مجوزی برای حضور ورزشکاران و موتورسواران در طبیعت صادر نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر فرد خاطی عضو هیات موتوسواری و اتومبیلرانی باشد بلافاصله کارت عضویت او باطل خواهد شد گفت: بدون تردید افراد متخلف که به طبیعت آسیب می‌رسانند عضو هیات نیستند و ما نیز آمادگی هر گونه همکاری با مراجع ذیصلاح در ارتباط با صیانت از طبیعت را داریم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان ادامه داد: هیات موتورسواری استان و اعضای این هیات سالهاست در امدادرسانی‌ها، برنامه‌ها و برنامه‌های مختلف و ترویج فرهنگ طبیعت‌گردی، پرچمدار بوده و هست.

وی با تاکید بر اینکه  ما آمادگی همکاری با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان را داریم تصریح کرد:  ورزشکاران و موتورسواران می‌توانند با هماهنگی هیات از پیست اندرو شهید مفتح برای تمرینات خود استفاده کنند.

جهانیان در پایان سخنان خود یادآور شد: به منظور جلوگیری از تخریب طبیعت و کوهستان درصدد هستیم  با همکاری اداره منابع طبیعی،  فضایی علاوه بر پیست شهید مفتح، برای موتورسواران  و آفرودسواران اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول