اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت 15

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: یک طرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۵ در دستور کار است اما با توجه به حجم محدود سفرها امکان دارد این محدودیت اجرا نشود.

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت 15

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی محورهای استان گلستان بارش پراکنده باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در محورهای اردبیل به اسالم, اسالم به خلخال, کیاسر به سمنان,کرج_ چالوس و فیروزکوه مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در آزادراه های قزوین _ کرج و کرج  _تهران را نیمه سنگین و پر حجم و در محورهای پاکدشت و جاده مخصوص کرج به تهران را پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین عنوان کرد.

وی ‌گفت: ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت در آزادراه قم _ تهران پرحجم و در محور کرج _ چالوس در محدوده سه راهی فتح  نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص تمهیدات پلیس راهور برای تسهیل در تردد با توجه به تعطیلی پیش‌رو اظهار داشت: یک طرفه شدن محور کرج _ چالوس از ساعت ۱۵ امروز مدنظر است اما اجرای این محدودیت بسته به بار ترافیک دارد.

وی گفت: احتمال می دهیم این طرح اجرا نشود چرا که فعلاً حجم سفرها آن گونه نیست که بخواهیم محدودیت را اجرا کنیم; اما این موضوع در دستور کار بوده و در صورت نیاز به اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول