اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

70درصد از موقوفات چهارمحال و بختیاری سنددار شد/ رتبه دوم استان در اخذ سند مالکیت

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای 70 درصد موقوفات سند ثبتی صادر شده است، گفت: رتبه دوم اخذ سند مالکیت برای موقوفات در کشور سهم چهارمحال و بختیاری شد.

70درصد از موقوفات چهارمحال و بختیاری سنددار شد/ رتبه دوم استان در اخذ سند مالکیت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، باباجان رئیسی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه، رتبه دوم اخذ سند مالکیت برای موقوفات استان سهم چهارمحال و بختیاری شد.

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف چهارمحال و بختیاری با تاکید بر صیانت و حفاظت از موقوفات و بقاع متبرکه اظهار داشت: با تلاش و همت مسؤولان اوقاف استان و پیگیری امورات ثبتی و حقوقی موقوفات، برای 70 درصد موقوفات سند ثبتی صادر شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام ده جهت پیشگیری از موقوفه‌خواری توانستیم اخذ سند مالکیت را در اولویت کاری اوقاف قرار دهیم و خوشبختانه تاکنون 70 درصد موقوفات دارای سند مالکیت شده‌اند.

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف استان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از مشاور ثبتی جهت احیای موقوفات یکی از دلایل مهم در پیشرفت این کار بوده است، بیان داشت: با توجه به میزان اهمیت اجرای امینانه نیات درصدد هستیم برای جلوگیری از موقوفه‌خواری و تعرض به موقوفات استان، برای کلیه موقوفات سند مالکیت دریافت کنیم.
انتهای پیام/68031/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول