اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نحوه دریافت کمک‌های مردمی برای اطعام غدیر اعلام شد

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهر گفت: برای روز غدیر در نظر داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اطعامی برای نیازمندان داشته باشیم. مردم هم می‌توانند از طریق *880# و*880*8# کمک‌های مالی خود را ارسال کنند یا خدماتی را که می‌توانند انجام دهند، اطلاع بدهند.

نحوه دریافت کمک‌های مردمی برای اطعام غدیر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحیم افروغ صبح امروز در نشست خبری تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک این روز به خبرنگاران اظهار داشت: از کارکردهای مهم اسلام ساخت دنیا و اجتماع است که در این انقلاب اسلامی نیز در حال حکمرانی است، بنابراین موظفیم برای مسائل اجتماعی مردم برنامه داشته باشیم در حال حاضر کرونا از مسائلی است که زندگی اجتماعی مردم را دچار مشکل کرده است.

مسؤول اتحادیه انجمن اسلامی استان بوشهر با اشاره به تاثیر بسیار زیاد ماسک در پیشگیری از کرونا اضافه کرد: امروزه استفاده از ماسک اصلی‌ترین، آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش مقابله و پیشگیری از کروناویروس است؛ اما به دلایل مختلف باعث ایجاد هزینه برای مردم شده است که مردم با چالش‌های اقتصادی که برایشان به وجود آمده، ماسک را از زندگی حذف یا بعضاً کمتر استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در انجمن اسلامی قرار بر این شد که دفتر مرکزی انجمن با برنامه‌ریزی با ستاد امام رایزنی‌هایی صورت دهد که با حذف واسطه‌ها، ماسک را به قیمت ارزانتر به دست مردم برساند.

افروغ در رابطه با نحوه خرید عنوان کرد: مردم با مراجعه به سایت hastinha.com می‌توانند هر بسته ۵۰ تایرا که با قیمت 62 هزار و 500 می باشد، خریداری نمایند. تحویل ماسک در همان مرکزی است که شخص انتخاب کرده و تقریبا سه روز بعد از خرید انجام می‌شود.


وی اظهار داشت: ماسک‌های تولیدی با کیفیت مرغوب و مورد تایید وزارت بهداشت است که بر اساس آمار در این چهار روز بیش از 100 هزار ماسک توزیع شده است و ان شاءالله تا دو ماه آینده این فرایند ادامه خواهد داشت و ادامه این فرآیند بعد از آن نیز با توجه به شرایط اعلام خواهد شد.

افروغ اضافه کرد: با توجه به اینکه 23 مرکز توزیع در تمام شهرستان‌های استان در حال فعالیت است، به تناسب جمعیت در شهرهایی که استقبال بیشتری صورت گرفت و شهرهایی که جمعیت بیشتری داشتند، مراکز توزیع ماسک افزایش یافت؛ مثلاً در شهر بوشهر پنج مرکز، در شهرستان دشتستان هفت مرکز و در سایر شهرستانها نیز در صورت ضرورت مراکز بیشتری تعیین خواهد شد.

 وی در ادامه بیان کرد: فرایند عرضه ماسک با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شده به طوری که ظرفیت ثبت نام تا 10 روز آینده پر شده است و برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، سازگاری طراحی شده که با مراجعه به مراکز توزیع، ثبت نام آنها انجام شود.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهر با اشاره به رسالت اصلی اتحادیه انجمن اسلامی مبنی بر رویکرد نخبه پروری عنوان کرد: با توجه به اینکه باید با کمک رویکرد تربیتی نخبه پروری جامعه دانش آموزی را تربیت کرد در فصل تابستان برای دانش آموزان برنامه‌های متعددی را آغاز کرده ایم که مرتبط با سال تحصیلی جدید است و مربیان را آماده کردیم که با توان کامل در اول مهر فعالیت خود را آغاز کنند.

افروغ در رابطه با برنامه روز عید غدیر اتحادیه عنوان کرد: برای روز غدیر در نظر داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اطعامی برای نیازمندان داشته باشیم. مردم هم می‌توانند از طریق *880# و*880*8#  کمک‌های مالی خود را ارسال کنند یا خدماتی را که می‌توانند انجام دهند، اطلاع بدهند.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهر در پایان ضمن اشاره به نقش اتحادیه در تحقق گام دوم تصریح کرد: اتحادیه دبیرخانه گام دوم انقلاب است، این یعنی باید بتوانیم برنامه ریزی تمام امور گام دوم را در همه تشکل‌ها و آموزش و پرورش جلو ببریم، ما دبیرخانه استکبار ستیزی را در استان را انداختیم و دو جشنواره زنان لرده و رئیسعلی دلواری را برای دختران و پسران در نظر داریم که بتوانیم راویان مقاومتی را در شهرستان‌ها قرار دادیم که دلاوری‌های این مرز و بوم را روایت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول