اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آیت‌الله جنتی: همه کشور‌های اسلامی به یاری لبنان بشتابند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به انفجار روز گذشته بیروت گفت: کشور‌های اسلامی با همکاری هم، نیاز‌های فوری و بلند مدت مردم و دولت لبنان را بر طرف کنند.

آیت‌الله جنتی: همه کشور‌های اسلامی به یاری لبنان بشتابند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز این شورا گفت: اگرچه در ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیر هستیم، اما فاجعه بسیار دردناک انفجار در بیروت لبنان، موجب تأثر و تألم همه مسلمانان جهان به ویژه ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های مادی و معنوی ناشی از این فاجعه و خسارت‌های بعد از آن تا سال‌ها برای مردم لبنان باقی خواهد ماند؛ ان‌شاءالله مجروحان این حادثه هر چه سریعتر بهبود پیدا کرده و درگذشتگان آن قرین رحمت الهی شوند.
 
آیت‌الله جنتی در ادامه خواستار کمک‌های فوری کشور‌های اسلامی به مردم و دولت لبنان شد و گفت: این فاجعه، آسیب‌های مختلف و متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی برای لبنان در پی دارد از این رو کشور‌های اسلامی با همکاری هم، نیاز‌های فوری و بلند مدت مردم و دولت این کشور آسیب دیده را بر طرف کنند.

 دبیر شورای نگهبان در خاتمه از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی کشورمان خواست با وجود همه مشکلاتی که کرونا برای کشور ایجاد کرده به یاری مردم لبنان بشتابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول