اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«مدودوف»: میزان جرم و جنایت در بین مهاجران کاری افزایش یافته است

معاون شورای امنیت روسیه گفت، بر اثر شیوع ویروس کرونا و بیکار شدن مهاجران کاری جرم و جنایت در بین آنها زیاد شده است.

«مدودوف»: میزان جرم و جنایت در بین مهاجران کاری افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «دیمیتری مدودوف» معاون شورای امنیت روسیه در جلسه این شورا در مورد افزایش جرم و جنایت در میان مهاجران کاری در این کشور خبر داد.

بنابر سخنان وی، در پی شیوع ویروس همه گیر کرونا 40 درصد مهاجران کاری از شغل خود محروم شدند و بدون تردید با چنین شرایطی جرم و جنایت افزایش می‌یابد.

مدودوف در این جلسه گفت که روسیه احتمالا قوانین پذیرش مهاجران کاری را سخت‌تر می‌کند و در صورت نقض قانون توسط آنها، مسئولیت کارفرمایان را افزایش خواهد داد.

وزارت کشور روسیه در 25 ژوئیه مهاجران را به افراط‌گرایی، تخریب نظم عمومی و تظاهرات بدون مجوز متهم کرد.

2 روز بعد خدمات فدرال امنیت روسیه اعلام کرد که یک مهاجر 19 ساله تاجیک که قصد انجام حمله تروریستی در مسکو را داشت، به قتل رساند.

مدودوف در حالی در مورد افزایش جرم و جنایت در میان مهاجران صحبت می‌کند که بر اساس نظرسنجی که چندی قبل از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام شد، مشخص شد که اگر چه مهاجران کاری در اثر کرونا زیان جدی مالی دیدند و با فقر مواجه شدند، با این حال، این دیدگاه که در پی فقر مرتکب سرقت و قتل می‌شوند، تایید نشده است.

«یوگینی واراشاورة» رئیس گروه تحقیقات مهاجرت و قومیت، محقق ارشد آکادمی علوم روسیه در این مورد گفت: برخلاف این نظر در ماه می سال جاری میلادی تعداد جرایم که به دست شهروندان خارجی انجام شده 10.9 درصد و شمار قتل و جنایات طی این مدت 20 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/               

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول