اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

ساعت فعالیت ادارات باید متفاوت باشد/ ضرورت توجه به پرداخت معوقات پزشکان

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه ‌انتظار ما این است مسؤولان معوقات پزشکان را پرداخت کرده و تسهیلاتی برای جلوگیری از فرسودگی آنها درنظر بگیرند،گفت: باید ساعت شروع و پایان کار در ادارات متفاوت باشد.

ساعت فعالیت ادارات باید متفاوت باشد/ ضرورت توجه به پرداخت معوقات پزشکان

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا سلیمی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به شعار کرونا را شکست می‌دهیم به عنوان شعار نهایی در مبارزه با این ویروس، اظهار داشت: باید امروز شعارهای شدنی دیگری را نیز درنظر بگیریم و شعار «قطع زنجیره انتقال، کمک به کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر و حمایت از پزشکان» را به عنوان شعار کوتاه‌مدت درنظر گرفته شود.

وی ادامه داد: این مهم میسر نمی‌شود؛ مگر اینکه همه مردم، مسئولان و پزشکان و کادر درمان دست در دست یکدیگر در این خصوص تلاش کنند و انتظار ما این است که مسئولان برای تحقق این شعارها معوقات پزشکان را پرداخت کرده و تسهیلاتی برای جلوگیری از فرسودگی آنها درنظر بگیرند. 

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی با تأکید بر رعایت سه اصل مهم فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها در مسیر مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: باید در این مسیر اقدامات دیگری انجام شود؛ مانند اینکه ساعت شروع و پایان کار در ادارات متفاوت بوده و بین آنها فرق گذاشته شود.

سلیمی با تاکید بر توجه به فرهنگ دورکاری،گفت:باید با این کار بتوانیم مسافرت‌های شهری را کنترل کنیم؛ در نتیجه از مردم می‌خواهیم  از مسافرت به نقاط مختلف دوری کنند و در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند. البته این کار سخت است اما اگر دست به دست هم بدهیم، می‌توانیم در این راه موفق باشیم و در غیر این صورت، آن روز خوش آفتابی آینده دیرتر به سراغ ما می‌آید.

سلیمی با اشاره به فداکاری‌های کادر درمان در راه مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: همکاران بنده برای خود به جای شیفت‌های دو و سه روزه، شیفت‌های 20 و 25 روزه در بیمارستان تعریف کرده‌اند؛ به طوری که در یک مقطع ما لیست 2 هزار نفره از پزشکان داوطلب داشتیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول