اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت لیست شرکت‌هایی که ارز‌های صارداتی را برنگردانده‌اند به قوه قضاییه ارائه دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت به صورت شفاف لیست شرکت‌هایی که این 20 میلیارد دلار ارز را وارد کشور نکرده‌اند منتشر کند و لیست را سریعاً به قوه قضائیه برای برخورد تحویل دهد.

دولت لیست شرکت‌هایی که ارز‌های صارداتی را برنگردانده‌اند به قوه قضاییه ارائه دهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو هیأت رئیسه مجلس طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: اکنون قوه قضائیه اعلام کرده کسانی که ارز صادراتی را تحویل نداده‌اند دولت باید لیست را به قوه قضائیه ارائه دهد. 

وی افزود: ارز صادراتی که به کشور بازنگشته است 27 میلیارد دلار بوده که بخش خصوصی می‌گوید 7 میلیارد آن مربوط به ماست، بنابراین 20 میلیارد دلار آن مربوط به شرکت‌های دولتی است. 

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت به صورت شفاف لیست شرکت‌هایی که این 20 میلیارد دلار ارز را وارد کشور نکرده‌اند منتشر کند و لیست را سریعاً به قوه قضائیه برای برخورد تحویل دهد. 

سلیمی گفت: لیست شرکت‌های دولتی‌ای که 20 میلیارد دلار ارز را به کشور بازنگردانده‌اند همچون لیست ارز 4 هزار و 200 تومانی نشود، ‌مثل لیست افراد دوتابعیتی نشود که هر چه پیگیری کردیم منتشر نکردند؛ آقایان خیلی دم از شفافیت می‌زنند، اما اینجا به صورت شفاف این 20 میلیارد دلار را که باید تحویل بدهند اعلام کنند. خود دولت در این آشفتگی بازار مقصر است و آشفتگی بازار ارز نیز به این دلیل است که شرکت‌های دولتی را وادار نکرده است که ارز را تحویل بدهند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول