اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مدیران استان از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کردند

به مناسبت روز خبرنگار برخی مدیران استان از دفتر خبرگزاری فارس در استان قم بازدید کرده و با مدیر و خبرنگاران این دفتر دیدار و گفت وگو کردند.

مدیران استان از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آستانه روز خبرنگار برخی مدیران استان قم از دفتر خبرگزاری فارس در این استان بازدید کردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان در بازدید از این مجموعه رسانه ای بر همت و تلاش روزافزون خبرگزاری فارس برای انتشار به موقع و درست اخبار تاکید کرد.

مقومی گفت: یکی از ویژگی های خبرگزاری فارس در سال های اخیر راه اندازی سامانه فارس من برای پیگیری مشکلات مردم بوده که بازخورد مناسبی هم در بین مردم داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در بازدید خود با اشاره به اقدامات انجام شده در این مجموعه در شرایط اخیر و روزهایی که مردم درگیر بیماری کرونا بوده اند افزود: خوشبختانه با همتی که صورت گرفته جمعیت هلال احمر توانست در کنار مدیریت استان خدمات امدادی و درمانی قابل توجهی را ارائه کند.

آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این بازدید با تبریک روز خبرنگار، گزارشی از فعالیت های این مجموعه ارائه کرد و گفت: در حوزه فرهنگ سازی رسانه ها می توانند نقش قابل توجهی را برای کاهش مصرف بی رویه انرژی در کشور ایفا کنند.

سیدجواد اشرفی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در قم نیز در این دیدارها گزارشی از روند فعالیت های رسانه ای و اولویت های خبرگزاری فارس ارائه کرد. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول