اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نماز جمعه در ۲ شهر خراسان شمالی اقامه می‌شود

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در ۲ شهر راز و غلامان از توابع شهرستان رازوجرگلان اقامه می‌شود و سایر نقاط به علت شیوع قرمز کرونا نماز جمعه برپا نمی‌شود.

نماز جمعه در ۲ شهر خراسان شمالی اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین تصمیم‌گیری در اقامه نماز جمعه در خراسان شمالی طی هفته جاری اظهار کرد: براساس اعلام مسئولان ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نماز جمعه فقط در مناطقی با وضعیت شیوع زرد و سفید اقامه می‌شود.

وی به آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه، این هفته فقط در نقطه شهری استان برگزار می‌شود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی ادامه داد: این نقاط شهری، راز و غلامان است که در وضعیت شیوع کرونا در آنجا قرمز نیست.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه در این مکان‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود، تصریح کرد: در اقامه نماز جمعه مواردی همچون، استفاده از مهر شخصی، ممانعت از ورود افراد کهنسال و کودکان و دارای علائم بیماری و همچنین به همراه داشتن ماسک رعایت و کنترل می‌شود.

گفتنی است آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خراسان شمالی در 16 مرکز برگزار می‌شود که طی هفته گذشته نیز به علت وضعیت قرمز استان در هیچ نقطه‌ای نماز جمعه، همزمان با عید سعید قربان اقامه نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول