اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نذورات حسینی و زکات به مدرسه‌سازی اختصاص یابد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نذورات حسینی و زکات به امر مقدس مدرسه‌سازی اختصاص یابد.

نذورات حسینی و زکات به مدرسه‌سازی اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ظهر امروز مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در ادامه سلسله‌جلسات این سازمان با مدیران ارشد استان، با هدف انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک در اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی «آجر به آجر» در دفتر نماینده ولی فقیه در استان حضور یافت تا تفاهمنامه همکاری بین آنها امضا شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این دیدار با اشاره به مطالب مطرح شده در نشست قبلی با مدیرکل نوسازی مدارس استان، از وی خواست در رفع مشکل فضاهای آموزشی استان لیست روستاهایی که از فضای آموزشی مناسب برخوردار نیستند احصاء شود.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی بیان کرد: به روحانیون یا مساجد اعلام شود تا نسبت به ترویج اختصاص زکات به امر مدرسه‌سازی اقدامات و تبلیغات لازم را انجام دهند.

وی با اهمیت به اختصاص زکات در امر مدرسه‌سازی و ظرفیت ویژه ستاد زکات عنوان کرد: به هر میزان که مردم زکات خود را در امر مدرسه‌سازی اختصاص دهند به همان اندازه نیز ستاد زکات اعتبار به منظور عمران و آبادانی روستاها در اختیار قرار خواهد داد تا در امر مدرسه‌سازی مشارکت شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: اگر در بحث زکات همراهی لازم صورت گیرد می‌توان بخش اعظمی از مشکلات فضاهای آموزشی را رفع کرد.

وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در نحوه برگزاری مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان از مردم خواست نذورات خود را به امر مقدس مدرسه‌سازی و رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان اختصاص دهند.

در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری در راستای ترویج امر مقدس مدرسه‌سازی و اختصاص زکات به این امر به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول