اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مدیر رادیو اقتصاد: صدای کسب و کار مردم هستیم/ آموزش بورس به زبان ساده

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: ما از سال گذشته به کمک دوستان خوبمان جهت برنامه سازی رادیو را به سمت مخاطب عموم آوردیم و شعار شبکه از صدای اقتصاد درون زای ایران به سمت صدای کسب و کار مردم ایران تبدیل شد.

مدیر رادیو اقتصاد: صدای کسب و کار مردم هستیم/ آموزش بورس به زبان ساده

«محمدرضا مهدیار اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که چقدر تلاش کرده اید موضوعات و مسائل اقتصادی را به زبان ساده برای مخاطبان خود آماده کنید؟ گفت: ما اگر به عنوان یک رسانه اقتصادی فعالیت می کنیم، باید محتواهای برنامه هایمان هم باید برای همه قابل استفاده باشد. سال گذشته که موضوع کار را آغاز کردیم، فضای رادیو اقتصاد کاملا با مخاطب خاص سنخیت داشت.

وی ادامه داد: مخاطبان ما یا جزو قشر تحصیل کرده در حوزه اقتصاد بودند، یا تصمیم گیرنده مهم اقتصادی و از مدیران اقتصادی بودند و یا کارآفرین به شمار می رفتند که معتقدم این 3 طیف بیش از 500 هزار نفر در سراسر کشور نمی توانند باشند.

اسماعیلی تاکید کرد: ما از سال گذشته به کمک دوستان خوبمان جهت برنامه سازی رادیو را به سمت مخاطب عموم آوردیم و شعار شبکه از صدای اقتصاد درون زای ایران به سمت صدای کسب و کار مردم ایران تبدیل شد و تلاش کرد که با برنامه هایی با زبان ساده و برای استفاده تمام عموم موضوعات اقتصادی را عنوان کند.

وی اظهارداشت: این برنامه ها برای هرکسی که دخل و خرج و ورودی و خروجی دارد و حتی کسی که تحرک شغلی ندارد ولی درامد و خرج دارد، آگاهی دهی دارد و تلاش کرده ایم او را به بهره مندی برسانیم. مبتنی بر این قصه، ساده سازی و آموزش را هم در دستور کار قرار دادیم و الان هم در برنامه های کوتاه مدت زیر 5 دقیقه در قالب های نمایشی و طنز مسائل اقتصادی را ساده سازی کرده و آموزش می دهیم. مانند فرهنگ لغات اقتصادی که اصطلاحات را آموزش بدهیم. سعی شده که مساله ساده سازی در کنار آموزش رقم بخورد و البته برخی مسائل ساده سازی نمی شود ولی میتوان آن را یاد داد.

مدیر رادیو اقتصاد در پاسخ به پرسش دیگری مبتنی بر اینکه آیا آموزش هم در برنامه های شما وجود دارد و به موضوعات روزی نظیر بورس نیز ورود خواهید کرد؟ گفت: بله. قطعا آموزش نیز یکی دیگر از مسائلی است که برای ما اهمیت بسیاری دارد. مثلا در موضوع بورس که اشاره کردید، می توانیم مردم را هرچه بیشتر درباره آن آگاه کنیم و هر روز چند عنوان در یکی از برنامه های ما طرح می شود که به آموزش بورس و مفاهیم آن می پردازد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول